اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد بویراحمد خبر داد

پرداخت بیش از 3 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان کمیته امداد بویراحمد

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان بویراحمد از پرداخت بیش از سه میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان کمیته امداد این شهرستان خبر داد.

پرداخت بیش از 3 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان کمیته امداد بویراحمد

زریر انصاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج از پرداخت بیش از سه میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: هدف این نهاد حمایتی کمک به مددجویان جهت رفع مشکلات و ایجاد اشتغال برای جامعه هدف است.

وی ادامه داد: مهمترین سیاست‌های کمیته امداد امام خمینی، توانمندسازی مددجویان تحت حمایت با ایجاد زمینه اجرای طرح‌های اشتغالزایی جامعه هدف است و استقبال از طرح‌ها تاکنون خوب بوده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان بویراحمد، تصریح کرد: یکی از اقدامات در زمینه اشتغالزایی مددجویان پرداخت تسهیلات اشتغال به مددجویان واجد شرایط است.

انصاری گفت: در سه ماهه اول سال‌جاری سه میلیارد و 480 میلیون و 600 هزار ریال برای اجرای 35 طرح خوداشتغالی به مددجویان پرداخت شده است.

اجرای 10 طرح کارانگیزی توسط مددجویان بویراحمدی

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان بویراحمد خاطرنشان کرد: پرداخت تسهیلات اشتغالزایی با برنامه‌‌ریزی‌های لازم صورت می‌گیرد و براساس شرایط و نیاز مددجویان و همچنین شرایط منطقه به مددجویان و متقاضیان ارائه و پرداخت می‌شود.

وی همچنین از اجرای 10 طرح کارانگیزی توسط مددجویان تحت حمایت این نهاد خبر داد و گفت: بیش از یک میلیارد و 600 میلیون ریال به مددجویان اجرای این طرح پرداخت شده است.

انصاری با اشاره به نظارت دقیق کارشناسان بر طرح‌های اجرایی مددجویان عنوان کرد: امید است اجرای به موقع طرح‌ها و نظارت بر آن‌ها سبب ایجاد اشتغال پایدار و توانمندسازی مددجویان و خروج تدریجی آن‌ها از چرخه حمایتی کمیته امداد امام خمینی شود.

این مسئول در پایان تصریح کرد: در صورت افزایش اعتبارات، کمیته امداد امام خمینی میزان تسهیلات پرداختی جهت اشتغال و خودکفایی جامعه هدف را افزایش می‌دهد.

انتهای پیام/82011/م20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول