اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری زنجان:

نتایج نهایی انتخابات زنجان 15 تیر ماه اعلام می‌شود

سرپرست فرمانداری زنجان با اشاره به تایید انتخابات شهرستان زنجان در جلسه مشترک هیئت‌های نظارت و اجرایی گفت: نتیجه نهایی این تایید توسط هیئت نظارت مستقر در استانداری، روز 15 تیر ماه اعلام می‌شود.

نتایج نهایی انتخابات زنجان 15 تیر ماه اعلام می‌شود

علی کاظمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به تایید صحت انتخابات برگزار شده در شهرستان زنجان اظهار داشت: آگهی صحت این انتخابات هم منتشر شده است.

وی با بیان اینکه طبق قانون معترضان به صحت انتخابات بعد از انتشار آگهی آن یک فرصت دو روزه برای اعلام اعتراض دارند، ادامه داد: چند شکایت در این مورد به هیئت نظارت مستقر در استانداری زنجان رسیده است که با توجه به بررسی‌ها تاثیر چندانی در نتیجه انتخابات نداشته است.

سرپرست فرمانداری زنجان با تاکید بر تایید برگزاری انتخابات توسط هیئت‌های نظارت و اجرایی اضافه کرد: به لحاظ قانونی بیش از 99 درصد کارها برای تایید صحت انتخابات برگزار شده در شهرستان زنجان انجام شده است ولی باید منتظر انتشار تایید آن در روز 15 تیر ماه بود چراکه روند کار اینگونه است.

وی تاکید کرد: آنچه که مربوط به فرمانداری می‌شود این است که صحت انتخابات در زنجان، نیک‌پی، ارمغان‌خانه، بخش‌های مرکزی، زنجانرود و قره‌پشتلوه تایید شده و منتظر نظر نهایی هیئت نظارت مرکزی مستقر در استانداری زنجان است تا این روند به صورت قانونی هم اعلام شود.

انتهای پیام/73004/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول