اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران:

ضریب بالای امنیت انتخابات 92 دشمن را به اعتراف واداشت

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: ضریب بالای امنیت انتخابات اخیر دشمنان را به اعتراف واداشت.

ضریب بالای امنیت انتخابات 92 دشمن را به اعتراف واداشت

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سردار اسماعیل احمدی‌مقدم صبح امروز در صبحگاه مشترک نیروهای انتظامی استان همدان با بیان اینکه مأموریت نیروی انتظامی مبارزه با ظلم، تجاوز، تباهی، زیاده خواهی، دست‌اندازی به حقوق دیگران و دفاع از مظلوم است اظهار داشت: نیروی انتظامی در برابر جبهه شیطان آشکار قرار دارد.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی تلاش می‌کند که شرایط آرامش و امنیت را برای مردم فراهم آورد و امنیت مقدمه عبادت است.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه نخستین هدیه امام زمان به مردم ایجاد امنیت و آرامش برای عبادت خدا است افزود: امنیت مهم است و عبادت یکی از راه‌های سپاسگزاری نعمت بزرگ امنیت الهی است. 

وی اضافه کرد: خداوند اسباب و وسایل ایجاد امنیت را فراهم می‌کند و در ایجاد امنیت برای جامعه اراده مردم، وجود نیروهای توانا، توانمند، خودساخته و زبده نیز برای این مأموریت لازم است.

احمدی‌مقدم با بیان اینکه نیروی انتظامی برای مقابله با شیطان برونی اول باید خود را از درون ساخته باشد تصریح کرد: کار زشت و ناپسند برای همه زشت است اما کاری زشت و برای نیروی انتظامی زشت‌تر و کار نیکو برای پلیس نیکوتر است.

وی ادامه داد: حال که توفیق پوشیدن لباس و انجام وظیفه الهی را داریم باید خودمان را آماده کنیم و در مرحله اول آماده‌سازی معنوی و روحی است و بعد از آن آمادگی جسمی و ایجاد تجهیزات و وسایل است.

ارتقای 5.5 نمره‌ای ناجای همدان

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در ادامه به عملکرد نیروی انتظامی استان ظرف دو سال گذشته اشاره کرد و یادآور شد: نیروی انتظامی استان همدان نسبت به دو سال گذشته 5.5 نمره ارتقاء در همه زمینه‌ها یافته است. 

وی بیان داشت: اگر در دو سال گذشته نیروی انتظامی استان در برخی بخش‌ها ضعیف و در قسمتی دیگر قوی بود امروز به صورت متوازن و موزون در امور ظاهری، تجهیزات، ساختمان، آموزشی، رفتار کارکنان، امور فرهنگی و اجتماعی، نرم افزار، اراده نیروها در انجام درست مأموریت، جلب رضایت و توفیق در عمل و مأموریت به ایفای وظایف می‌پردازد.

احمدی‌مقدم ابراز داشت: استان همدان در سه ماهه نخست سال جاری بین 10 تا 12 مورد جرایم خشن و جنایی داشته که 100 درصد این موارد هم کشف شده و این نشانگر تلاش نیرو و ایمان مردم است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه مردم همدان مردمی ولایت‌مدار و مؤمن هستند اذعان داشت: تقدیم بیش از 8 هزار شهید از اول انقلاب اسلامی تاکنون نشان از ایمان بالاست و مردم همدان مؤمن‌ترین مردم کشور هستند و افزایش امنیت در استان نشان از تلاش بی‌شمار نیرو است.  

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در ادامه با تشکر از نیروی انتظامی استان، اعضای شورای تأمین و همه دست‌اندرکاران تأمین امنیت در استان گفت: امروز هماهنگی بی‌نظیری بین دستگاه‌های متولی امنیت در کشور وجود دارد.

وی ادامه داد: قوه قضائیه از ایجاد امنیت به خوبی پشتیبانی کرده و نمود این هماهنگی و یک کاسه شدن را در انتخابات اخیر مشاهده کردم که حتی حادثه قابل اشاره امنیتی در کشور ایجاد نشد و این در حالی است که انتخابات این دوره وسیع‌ترین انتخابات کشور بود.

* ضریب بالای امنیت انتخابات اخیر دشمنان را به اعتراف واداشت

احمدی مقدم ابراز داشت: بسیج، سپاه، ارتش، اطلاعات، دستگاه قضائی و وزارت کشور در چارچوب هماهنگی‌ها در تأمین امنیت در کشور نقشی اساسی دارند.

وی با بیان اینکه برگزاری انتخابات اخیر با ضریب امنیت بالا نرخ امنیتی را افزایش داده افزود: باید تلاش کرد که پیشرفت نیروی انتظامی با اتکاء به ایمان و عمل صالح باشد و نقطه فاصله نیروی انتظامی ما دیگر پلیس‌ها در در اتکاء به ایمان و اتصال به شجره ولایت است.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران بیان داشت: نعمت ولایت بسیار بزرگ است و باید شاکر این نعمت باشیم.

وی اضافه کرد: امنیت بالای انتخابات اخیر همه مخالفین و دشمنان داخلی و خارجی را به اعتراف واداشت که ایران کشور مردم‌سالار دینی است و هیچ کدام از شائبه‌ها و حرف‌هایی که چهار سال پیش زدند درست نبوده و مبنایی نداشته است.

همچنین در پایان مراسم یگان‌های حاضر در میدان صبحگاه از مقابل فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران رژه رفتند.

انتهای پیام/89019/ی40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول