اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در لیگ برتر هاکی بانوان کشور

دختران هاکی‌باز همدان خوش درخشیدند

دور اول مسابقات هاکی لیگ برتر بانوان باشگاه‌های کشور با درخشش دختران هاکی‌باز شهرداری همدان همراه شد.

دختران هاکی‌باز همدان خوش درخشیدند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، ششمین دوره مسابقات هاکی لیگ برتر بانوان باشگاه‌های کشور که به میزبانی همدان و به مدت چهار روز در حال برگزاری است با درخشش دختران هاکی‌باز تیم شهرداری همدان پیگیری شد.

بنا بر تصمیم مسئولان سازمان لیگ برتر فدراسیون هاکی کشورمان باید 12 تیم حاضر در رقابت‌های امسال لیگ برتر در دو گروه شش تیمی به مصاف حریفان بروند.

در گروه A این مسابقات به میزبانی همدان تیم‌های آذربایجان ‌شرقی، خراسان ‌‎رضوی، کرمانشاه، کرمان و مرکزی حضور دارند و مابقی تیم‌های هفته آینده 16 تیرماه در گیلان پیگیر مسابقات خود خواهند بود.

در دور نخست این مسابقات که در سالن ورزشی ابن سینای شهر همدان در جریان است دختران همدانی دست به کار بزرگی زدند و در مقابل تماشاگران خودی در یک بازی یک طرفه و بی‌نقص با حساب هفت بر صفر از سد نماینده آذربایجان شرقی گذاشتند.

در دیگر بازی، تیم هیئت مرکزی با حساب دو بر یک برابر حریف کرمانی خود به برتری رسید و هاکی‌بازان خراسان رضوی در مصاف با تیم کرمانشاه هشت بر صفر برنده از زمین بیرون آمدند.

تا پایان دور نخست تیم خراسان رضوی به دلیل تفاضل گل بهتر در صدر قرار دارد و تیم شهرداری همدان در جایگاه دوم قرار گرفته است.

در پایان مسابقات که به صورت رفت و برگشت و دوره‌ای برگزار می‌شود تیم برتر این گروه به مرحله نهایی صعود می‌کند تا با تیم نخست گروه B مسابقات که در گیلان مشخص خواهد شد برگزارکننده این مرحله باشند.

این مسابقات در همدان روزانه با شش بازی و تا روز جمعه 14 تیرماه پیگیری می‌شود تا در نهایت در مجموع تیم برتر جواز حضور در مرحله بعد را کسب کند.

محل برگزاری این رقابت‌ها سالن ورزشی ابن سینای همدان واقع در خیابان شکریه است که بانوان علاقه‌مند به ورزش به خصوص رشته هاکی می‌توانند با حضور در این سالن مشوق هاکی‌بازان همدانی باشند.

انتهای پیام/89020/ق30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول