اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نائب رییس هیئت هاکی کرمانشاه عنوان کرد

اعزام 14 بانوی کرمانشاهی به مسابقات لیگ کشوری هاکی

نائب رییس هیئت هاکی استان کرمانشاه از اعزام 14 ورزشکار زن به مسابقات لیگ کشوری هاکی در همدان خبر داد و افزود: این اعزام در صورتی انجام خواهد شد که مشکلات مالی هیئت برطرف شود.

اعزام 14 بانوی کرمانشاهی به مسابقات لیگ کشوری هاکی

زهره یاری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، از اعزام 14 ورزشکار زن به مسابقات لیگ کشوری هاکی خبر داد و افزود: این اعزام در صورتی انجام خواهد شد که مشکلات مالی هیئت برطرف شود تا هیئت توانایی اعزام را داشته باشد.

وی ادامه داد: این مسابقات کشوری در چهارم تیرماه سال‌جاری در همدان برگزار خواهد شد و هیئت هاکی استان کرمانشاه با کمبود تجهیزات مواجه است و سالنی اختصاصی برای خود ندارد.

یاری با اشاره به اینکه سالن هندبال و هاکی واقع در خیابان فرهنگیان فاز یک کرمانشاه تنها سالنی است که ورزش هاکی در آن برگزار می‌شود، افزود: این سالن در حقیقت مختص ورزش هندبال است و تنها تایم‌های خاص و محدودی به هاکی تعلق می‌گیرد.

نائب‌رییس هیئت هاکی استان کرمانشاه ادامه داد: استقبال از این ورزش در بخش بانوان در استان کرمانشاه چشمگیر است و آموزش و ثبت‌نام در این سالن رایگان می‌باشد.

یاری با تاکید بر اینکه ورزش هاکی ورزشی پرهزینه است، افزود: مهیا کردن لباس و وسایل در این ورزش از هزینه‌ای بالا برخوردار است و آموزش رایگان در این ورزش در حقیقت کمک و مشوقی برای ورزشکاران و علاقه‌مندان به هاکی در استان است.

وی خاطر نشان کرد: هاکی ورزشی است که با چوب و توپ صورت می‌گیرد و قدرت بدنی و تقویت عضلات در حین پرداختن به این ورزش به صورت تدریجی شکل می‌گیرد.

انتهای پیام/2700/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول