اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 2 دو بخش مردان و زنان

4 ووینام‌کار قمی به مسابقات جهانی فرانسه اعزام شدند

دبیر هیئت ورزش‌های رزمی استان قم از اعزام چهار رزمی‌کار قمی به رقابت‌های ووینام قهرمانی بزرگسالان جهان خبر داد.

4 ووینام‌کار قمی به مسابقات جهانی فرانسه اعزام شدند

محمدهادی رشیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: تیم ملی رده سنی بزرگسالان ووینام کشورمان با ترکیبی کامل متشکل از مردان و بانوان رزمی‌کار ملی پوش، راهی مسابقات ووینام قهرمانی جهان در سال 2013 شد.

وی ادامه داد: ملی پوشان ووینام کشورمان در حالی تهران را به مقصد مسابقات ووینام قهرمانی جهان ترک کردند که میزبانی این رقابت‌ها را کشور فرانسه بر عهده دارد و برترین‌های ووینام جهان برای کسب مدال در اوزان مختلف در پاریس با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

دبیر هیئت ورزش‌های رزمی استان قم اضافه کرد: برای تیم ملی ووینام کشورمان در مسابقات ووینام جهانی سال 2013 چهار رزمی‌کار قمی نیز برابر حریفان به مبارزه می‌پردازند در حالی که سه نفر آن‌ها در بخش آقایان و یک نفر دیگر در بخش بانوان این تیم را همراهی می‌کنند.

وی با بیان اینکه تیم ملی ووینام کشورمان در دوره قبلی رقابت‌های ووینام قهرمانی جهان موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی شده بود، یادآور شد: این دوره از مسابقات ووینام قهرمانی جهان از فردا جمعه چهاردهم تیرماه در سالن انستیتو دو جودو پاریس برگزار می‌شود.

رشیدی با بیان اینکه رقابت‌های ووینام قهرمانی جهان تا هفدهم تیرماه در پاریس فرانسه ادامه می‌یابد، یادآور شد: تیم اعزامی کشورمان به این رقابت‌ها را رضا آزرده به عنوان سرپرست، محمد رمضانی به عنوان داور، محمد نوحی به عنوان سرمربی و اکبر کریمی به عنوان مربی همراهی می‌کنند.

وی در ادامه با اشاره به ترکیب تیم اعزامی ووینام کشورمان در بخش مبارزه آقایان، بیان داشت: در این بخش تیم کشورمان در اوزان منهای 57، 64، 68، 72، 82، 90 و به اضافه 90 کیلوگرم در تلاش برای کسب مدال با حریفان به رقابت می‌پردازد.

دبیر هیئت ورزش‌های رزمی استان قم ابراز داشت: در بخش مبارزه آقایان محمدجواد صادق و رضا اکرام‌فرد ملی پوشان قم محسوب می‌شوند در حالی که در بخش فرم آقایان علی مختاری و در بخش مبارزه بانوان خانم خدیجه رضایی دو ملی پوش دیگر اعزامی از قم به شمار می‌روند.

وی افزود: در وزن منهای 57 کیلوگرم میثم عباسی، در وزن منهای 64 کیلوگرم مصطفی حسنوند، در وزن منهای 72 کیلوگرم محمدجواد صادق، در وزن منهای 82 کیلوگرم نیما مجیدی، در وزن منهای 90 کیلوگرم اکبر کریمی و در وزن به اضافه 90 کیلوگرم رضا اکرام‌فرد نفرات اعزامی به این رقابت‌ها هستند.

رشیدی بیان داشت: در بخش فرم آقایان علی مختاری، مهدی امیری فر، علی مرتضی رمضانی و رضا آزرده حضور دارند در حالی که برای تیم بانوان کشورمان در بخش مبارزه با مربیگری آذردخت خطیبی، خانم‌ها رقیه سلطانی نگار در وزن منهای 51 کیلوگرم، فاطمه یاوری در وزن منهای 54 کیلوگرم، شاه صنم صدیق در وزن منهای 57 کیلوگرم و خدیجه رضایی در وزن منهای 60 کیلوگرم با حریفان مبارزه می‌کنند و در بخش فرم نیز خانم زینب یوسف لنگایی عضو تیم ملی در این رقابت‌ها است.

انتهای پیام/78002/ر30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول