اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم کردکوی و بندرگز در مجلس:

‌مرغوب‌ترین گندم‌ جهان را استان گلستان دارد‌

نماینده مردم کردکوی، بندرگز، بندرترکمن و گمیشان در مجلس گفت: گندم استان گلستان یکی از برترین گندم‎های دنیا‌ست اما متاسفانه در حق آن بی‎مهری شده است.

‌مرغوب‌ترین گندم‌ جهان را استان گلستان دارد‌

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمدجواد نظری‎مهر شامگاه چهارشنبه در همایش گرامیداشت روز ملی صنعت، معدن و تجارت در گرگان اظهار داشت: اینکه صنعتگران با این همه مشکلات و بحران‎های اقتصادی در جامعه در حال تلاش در راه توسعه صنعت کشور هستند، جای تقدیر دارد.

وی در ادامه بیان کرد: در مجلس شورای اسلامی موضوع‎هایی را مطرح کردیم که انتظار داشتیم به دلیل آنکه حرف دل مردم و اعظم مشکلات مردم بود آن را سانسور نمی‎کرد و به طور کامل پخش می‎کرد.

بانک‎ها در اجرای بانکداری بدون ربا موفق نبوده‎اند

نماینده مردم کردکوی، بندرگز، بندرترکمن و گمیشان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بانک‎های ما چندین سال است که در امر بانکداری بدون ربا فعالیت می‎کنند اما متاسفانه این امر به هیچ عنوان محقق نشده است‌.

وی افزود: در زمان‎های مختلف و بارهای زیاد به مسئولان اجرایی کشور، وزیر کشور، رئیس‌جمهور و دیگر مسئولان نامه نوشتیم، شفاهی گفتیم این نوع بانکداری مشکل دارد و موجب از بین رفتن رونق اقتصادی در کشور می‎شود.

نظری‌مهر ابزار داشت: هیچ فرد و سرمایه‎گذاری نیست که از بانک‎ها تسهیلات گرفته باشد و دچار مشکل نشده باشد.

گندم استان گلستان بهترین گندم کشور است

نماینده مردم کردکوی، بندرگز، بندرترکمن و گمیشان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: گندم استان گلستان بهترین گندم کشور است و جزء گندم‎های برتر جهان است ولی دچار معضل‎های گوناگون است.

وی ادامه داد: در مدت گذشته در جلسه‎های متعدد مطرح کردیم که گندم استان گلستان را امسال می‎برند اما مسئولان توجه نکردند و از خارج کشور آمدند و گندم استان را به قیمت 200 تومان خریدند و رفتند.

نظری‌مهر گفت: در گذشته دلیل آوردند که سوله نداریم‌ و در نگهداری گندم مشکل داریم که با پیگیری‎های متعدد این مشکل حل شد اما اینکه چرا باز این اتفاق افتاده است، جای تامل دارد.

وی تاکید کرد: استان گلستان در تمام مسائل اقتصادی مظلوم‎ترین استان‎هاست.

نماینده مردم کردکوی و بندرگز در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: امروز خیلی راحت گندم ما را بردند و ما درحال وارد کردن گندم از مرزهای همین استان هستیم.

وی بیان کرد: کارخانه‎های گندم ما ظرفیت تبدیل 10 هزار تن گندم به آرد را دارد اما متاسفانه تنها از 300 تن این ظرفیت استفاده می‎شود و این بی‎مهری است که در حق این استان می‎شود.

انتهای پیام/83004/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول