اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تلاش پلیس فتا

6 سوءاستفاده‌کننده از حساب‌های بانکی مردم دستگیر شدند

با تلاش پلیس فتای اردبیل شش نفر از عاملان برداشت غیرمجاز از حساب بانکی مردم در اردبیل دستگیر شدند.

6 سوءاستفاده‌کننده از حساب‌های بانکی مردم دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، رئیس پلیس فتای استان اردبیل گفت: این شش نفر که به صورت اینترنتی اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب بانکی می‌کردند، دستگیر شده و تحویل مقامات قضایی شدند.

اکبر امینی افزود: به دنبال اجرای یک فقره پرونده برداشت غیرمجاز اینترنتی از دادسرای عمومی و انقلاب اردبیل به پلیس فتا تحقیقات خودمان را انجام دادیم تا عوامل این کار غیرقانونی را شناسایی و دستگیر کنیم.

وی تصریح کرد:‌ تحقیقات با هدف کشف این سرقت و دستگیری سارقان و یا سارق احتمالی آغاز شد که بعد از چند روز نیز به سرانجام رسید.

امینی خاطر نشان کرد: با تحقیقات انجام شده رد پای شش نفر در این پرونده معلوم و مشخص شد که با هماهنگی مقام قضایی، افراد شناسایی و دستگیر شدند.

رئیس پلیس فتای اردبیل اضافه کرد: افراد دستگیر شده در بازجویی‌های خود به برداشت وجه به صورت اینترنتی از حساب شاکیان اعتراف کرده و پرونده به مقامات قضایی ارجاع داده شد.

همچنین از یک باند قاچاق البسه و لوازم رایانه مقدار زیادی وسایل و امکانات کشف و ضبط شد که افراد قاچاقچی به پرداخت 19 میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شدند.

با کشف لوازم جانبی رایانه از یک خودروی عبوری توسط نیروی انتظامی پرونده‌ای در این زمینه تشکیل شد که پس از ارجاع پرونده به شعبه قاچاق کالا و ارز مورد رسیدگی قرار گرفت و فرد متخلف به پرداخت 19 میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شد.

توقیف کامیون قاچاق ذرت بذری در پارس‌آباد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، همچنین کامیون حامل 10 تن ذرت بذری قاچاق در پارس‌آباد توقیف شد.

فرمانده انتظامی پارس‌آباد اعلام کرد که این کامیون 10 تن ذرت بذری قاچاق را از منطقه خارج می‌کرد که با تلاش مأموران پلیس آگاهی پارس‌آباد فرد خاطی دستگیر و محصول نیز کشف شد.

الیاس دلیر افزود: در بررسی‌ها معلوم شد که بذرهای حمل شده از نوع نامرغوب بوده که با جعل عنوان یکی از شرکت‌های معتبر قاچاقچیان سعی می‌کردند آن را به عنوان بذر مرغوب به فروش برسانند.

وی ارزش محموله توقیفی را 100 میلیون تومان اعلام کرد و اظهار داشت: با دستگیری فرد مورد نظر پرونده او برای رسیدگی به مراجع قضایی ارجاع داده شده است.

انتهای پیام/62003/ک

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول