اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت ماه مبارک رمضان

طرح ویژه نظارت بر عرضه کالا در قزوین آغاز شد

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان طرح نظارت ویژه بر قیمت کالاهای مواد غذایی در استان قزوین آغاز شده است.

طرح ویژه نظارت بر عرضه کالا در قزوین آغاز شد

علی‌اکبر کبیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: طرح نظارت ویژه بر قیمت کالاهای مواد غذایی به مناسبت ماه مبارک رمضان در استان قزوین آغاز شده و تا 18 مرداد ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه برخی فروشندگان به مناسبت ماه رمضان قیمت کالاهای مواد غذایی را افزایش می‌دهند، ابراز داشت: به همین دلیل طرح نظارت ویژه بر قیمت این کالاها در استان قزوین تشکیل شده است.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین بیان کرد: مسئولان مربوط در طرح نظارت ویژه بر قیمت کالاهای ضروری و اساسی مردم در ماه مبارک رمضان در مکان‌هایی مانند بازارها، اصناف، انبارها و مراکز عمده نگهداری مواد غذایی نظارت می‌کنند.

این مسئول عنوان کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین در اجرای طرح نظارت ویژه در استان قزوین گشت مشترکی با اداره کل تعزیرات حکومتی تشکیل داده است تا بر قیمت کالاهای مواد غذایی در ماه مبارک رمضان نظارت کند.

کبیری اذعان داشت: ناظران و بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین با فروشندگان متخلف که به مناسبت ماه مبارک رمضان گران‌فروشی کنند به شدت برخورد می‌کنند.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین اضافه کرد: همچنین این سازمان با نظارت و بازرسی تلاش مضاعفی می‌کند تا بتواند از افزایش بی‌رویه قیمت کالاهای اساسی و ضروری مردم در ماه مبارک رمضان جلوگیری کند.

وی یادآور شد: بازرسان و ناظران در شهرستان‌های استان قزوین مانند آبیک، ‌البرز، ‌بویین‌زهرا و تاکستان بر قیمت کالاهای اساسی و ضروری مردم به مناسبت ماه مبارک رمضان نظارت می‌کنند.

کبیری اظهار داشت: ناظران و بازرسان نماینده سازمان صنعت، معدن و تجارت و اداره کل تعزیرات استان قزوین در مناطق مختلف این استان از جمله شهرها و شهرستان حضور دارند و به پرونده‌های فروشندگان متخلف رسیدگی می‌کنند.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین بیان کرد: شهروندان قزوینی در صورت مشاهده گران‌فروشی، کم‌فروشی و سایر تخلفات فروشندگان با شماره تلفن 124 سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین تماس بگیرند تا مسئولان مربوط در اسرع وقت به شکایات آنان رسیدگی کنند.

وی نظارت بر قیمت کالاها و جلوگیری از افزایش قیمت‌ها در بازار را از مهم‌ترین اقدامات اجرایی طرح نظارتی ویژه در استان قزوین عنوان و بیان کرد: مسئولان مربوط با اجرای این طرح در ماه مبارک رمضان برای تحقق این هدف تلاش می‌کنند.

انتهای پیام/77009/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول