اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بابل در مجلس:

زمینه احداث سد سجادرود بابل فراهم شود

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی گفت: زمینه اجرایی شدن سد سجاد‌رود بندپی‌شرقی بابل فراهم شود.

زمینه احداث سد سجادرود بابل فراهم شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بابل، حجت‌الاسلام علی‌اکبر ناصری عصر امروز در دیدار مردمی استاندار مازندران با مردم روستاهای محروم بندپی‌شرقی شهرستان بابل اظهار داشت: مشکلات مردم در روستاها در دوران ستم‌شاهی زیاد بود.

وی خاطرنشان کرد: در سایه انقلاب اسلامی خدمات مناسبی به روستاییان شده است و برای تکمیل این خدمات نیاز به همت همه جانبه مسئولان است.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکل کم‌آبی مردم در منطقه ییلاقی شیخ موسی شهرستان بابل بیان داشت: برق این مناطق دچار نوسان است که نیاز است مسئولان نسبت به رفع این مشکلات اقدام کنند.

وی خواستار اقدام مناسب برای تکمیل برنامه مطالعاتی سد سجاد رود در منطقه بندپی‌شرق بابل شد و گفت: مسئولان تلاش کنند تا عملیات اجرای سد سجاد رود اجرایی شود.

ناصری در ادامه خواستار تسریع  در احداث بیمارستان 44 تختخوابی در منطقه محروم روستایی در بابل شد و بیان داشت: با احداث این بیمارستان بخش مهمی از مشکلات بهداشتی درمانی مردم منطقه رفع می‌شود.

وی ادامه داد: خواستار توجه بیشتر به ظرفیت دامی منطقه بندپی‌شرقی بابل شد و بیان داشت: زمینه ایجاد شود تا دامداری این منطقه از حمایت‌های مناسب به فرصتی برای تامین نیاز کشور تبدیل شود.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی تامین امنیت برای مردم منطقه بندپی‌شرقی را از اولویت‌ها‌ی اساسی اعلام کرد و افزود: ایجاد پاسگاه انتظامی از اولویت‌های اساسی است که مردم بارها و بارها این درخواست را مطرح کردند.

انتهای پیام/86004/ق20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول