اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به زودی صورت می‌گیرد

آغاز جمع‌آوری سد معبرها در سطح شهر زنجان

معاون خدمات شهری شهرداری زنجان مقابله با سد معبرهای موجود در سطح خیابان‌های شهر زنجان را از برنامه‌های در دست اجرای شهرداری اعلام کرد و گفت: این برنامه به زودی در هسته مرکزی شهر آغاز می‌شود.

آغاز جمع‌آوری سد معبرها در سطح شهر زنجان

علی محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان از استقرار ست‌های ورزشی جدید در سطح شهر زنجان خبر داد و اظهار داشت: این ست‌ها در پارک‌های مختلف شهر از جمله پارک‌های رجایی، اندیشه و بلوار آزادی نصب شده است.

وی تعداد ست‌های ورزشی تهیه و نصب شده در پارک‌های شهر زنجان را 20 ست عنوان کرد و افزود: ست‌ها در مقابل دانشگاه آزاد، 45 متری انصاریه، پارک کوثر، پارک میثم، پارک منظریه، پارک بهارستان، بلوار الغدیر، پارک‌ زیباشهر، پارک نجوم، پارک میلاد، پارک جوان، جاده گاوازنگ(2 ست)، پارک لاله، پارک نرگس، پارک شبنم و پارک گل‌ها نصب شده‌اند.

*همسطح‌سازی آرامستان‌های شهر زنجان

معاون خدمات شهری شهرداری زنجان ناهمگون بودن قبور در آرامستان‌های شهر زنجان را از مشکلات دانست و اضافه کرد: همسطح‌سازی قبور در دستور کار شهرداری زنجان قرار گرفته است.

وی مبلغ در نظر گرفته شده برای همسطح‌سازی قبور را در سال‌جاری 400 میلیون تومان اعلام و اضافه کرد: بستگی به درصد و چگونگی انجام کار در سال آینده در این مورد تصمیم‌گیری می‌شود.

محمدی از نهایی شدن طرح اجرای همسطح‌سازی قبور در آرامستان‌های زنجان خبر داد و گفت: عملیات اجرایی این طرح به زودی آغاز می‌شود.

وی مقابله با سد معبرهای موجود در سطح خیابان‌های شهر زنجان را از دیگر برنامه‌های در دست اجرای شهرداری زنجان اعلام کرد و افزود: این برنامه به زودی در هسته مرکزی شهر آغاز می‌شود.

معاون خدمات شهری شهرداری زنجان با بیان اینکه شهرداری در صدد رفع سد معبرهای ایجاد شده از طریق اخطار و اقدامات فرهنگی است، اضافه کرد: در صورت مقاومت افراد در تداوم سد معبر با متخلفان برخورد می‌شود.

وی تصریح کرد: برخورد با سد معبرهای ایجاد شده در سطح شهر زنجان در همه نقاط شهر زنجان انجام می‌شود.

انتهای پیام/73004/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول