اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کار و خدمات اشتغال منطقه ویژه پارس خواستار شد

ایجاد وحدت رویه در اجرای قانون بیمه بیکاری در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی

مدیر کار و خدمات اشتغال منطقه ویژه پارس خواستار ایجاد وحدت رویه در اجرای قانون بیمه بیکاری در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی شد.

ایجاد وحدت رویه در اجرای قانون بیمه بیکاری در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، حجت‌الاسلام عبدالله حاجیانی صبح امروز در نشست مسئولان پارس جنوبی اظهار داشت: پارس جنوبی از مناطق مهم و تاثیرگذار در صنعت نفت و گاز است و در سال جاری شاهد رشد و توسعه این منطقه هستیم.

وی افزود: تلاش برای حمایت از کارگران و کارفرمایان و احقاق حقوق این عزیزان از اولویت‌های منطقه ویژه پارس است.

مدیر کار و خدمات منطقه ویژه از برگزاری همایش بیمه بیکاری در مناطق آزاد خبر داد و خاطر نشان کرد: با حمایت سازمان منطقه ویژه پارس همایش "بیمه بیکاری در مناطق آزاد تجاری – صنعتی و ویژه اقتصادی" به مدت سه روز از 11 تا 13 تیرماه سال جاری در سالن همایش‌های بین‌المللی خلیج فارس برگزار می‌شود.

حاجیانی تصریح کرد: بدون تردید رسیدگی به وضعیت کارگران این منطقه بزرگ صنعتی از اولویت‌های مهم سازمان منطقه ویژه پارس برای ساماندهی امور مربوط به کارگران این منطقه است.

وی اضافه کرد: همایش سه روزه "بیمه بیکاری در مناطق آزاد تجاری _صنعتی و ویژه اقتصادی " در واقع با هدف رفع موانع  و مشکلات در روند اجرایی شدن بیمه بیکاری برگزار می‌شود.

حاجیانی گفت: ایجاد وحدت رویه در اجرای قانون بیمه بیکاری در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی از مهم‌ترین اهداف برگزاری این همایش است.

مدیر کار و خدمات اشتغال منطقه ویژه پارس خواستار توجه جدی کارفرمایان و پیمانکاران به حق و حقوق کارگران در پایتخت انرژی کشور شد و تاکید کرد: بررسی مشکلات آنان و رفع نارسایی‌های بیمه از اولویت‌های مدیریت کار و خدمات اشتغال است.

وی ابراز داشت: این مدیریت همچون گذشته با بهره‌گیری از تمام توان کارشناسی خویش و استفاده از تجربیات سایر مدیران و کارشناسان سایر مناطق آزاد تجاری و ویژه کشور امنیت شغلی و بهبود فضای کاری کارگران در منطقه را فراهم خواهد ساخت.

حاجیانی حضور مدیران و کارشناسان سایر مناطق آزاد کشور در این همایش فرصتی مغتنم برای تبادل اطلاعات، اصلاح قوانین، گسترش چتر بیمه‌ای و سایر موارد مرتبط با بیمه بیکاری دانست و یادآور شد: توفیق نظام در خلق حماسه اقتصادی و پیشرفت صنعت نفت در تمامی عرصه‌های جهاد اقتصادی مرهون مجاهدت‌ها و زحمات کارگران خدوم این منطقه است.

انتهای پیام/2451/ک30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول