اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر عشایر وزارت آموزش و پرورش:

تجلیل از عشایر به‌منزله وحدت و قدرشناسی است

مدیرکل دفتر امور مناطق کمتر توسعه یافته و عشایر وزارت آموزش و پرورش گفت: اگر از عشایر تجلیل می‌کنیم در واقع به‌دنبال ایجاد وحدت و قدرشناسی هستیم.

تجلیل از عشایر به‌منزله وحدت و قدرشناسی است

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، عبدالرسول شکیبافر ظهر امروز در مراسم آغاز اردوی دانش‌آموزان منتخب عشایر کشور در این شهرستان در مجتمع اردویی شهید رجایی نیشابور، اظهار داشت: ملت ایران هر چه دارد به برکت امام رضا(ع) است و ما سر سفره ایشان روزی می‌خوریم.

شکیبافر یاد شیخ بهایی دانشمند بزرگ شیعه و طراح حرم امام رضا(ع) را گرامی ‌داشت.

مدیرکل دفتر امور مناطق کمتر توسعه یافته و عشایر وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: اگر از عشایر تجلیل می‌کنیم در واقع به‌دنبال ایجاد وحدت و قدرشناسی هستیم.

در ادامه محمدتقی فخریان، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی گفت: محبت و قدرشناسی در جامعه وحدت‌آفرین است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی افزود: اگر قرار باشد تجلی حماسه اقتصادی را رقم بزنیم باید به‌دنبال اقتصاد کشاورزی برویم که در سایه حضور پررنگ روستاییان و عشایر دیده می‌شود.

وی گفت: اردوی دانش‌آموزان منتخب عشایر کشور در نیشابور، تجلی وحدت اقوام ایرانی است.

این مقام مسئول استانی تاکید کرد: محبت به عزیزان دانش‌آموز عشایر، هویت‌بخشی به این قشر است که به قول امام راحل ذخایر کشور هستند.

فخریان با اشاره به واقعه دهم تیرماه، سالروز ورود امام رضا(ع) به نیشابور، گفت: در تاریخ ثبت شده است بعد از استقبال از امام علی(ع) در واقعه غدیر خم بزرگ‌ترین استقبال در بین ائمه(ع) از امام رضا(ع) در نیشابور شده است.

وی با اشاره به تجلی حماسه سیاسی در 24 خرداد ماه خاطرنشان کرد: به رئیس‌جمهور منتخب  تبریک عرض کرده و آرزوی توفیق دارم بتوانند انقلاب اسلامی ایران را در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری به پیش ببرند.

فخریان سالگرد شهادت آیت‌الله دکتر بهشتی رئیس قوه قضاییه و سالگرد ترور مقام معظم رهبری در مسجد ابوذر تهران را گرامی‌ داشت.

انتهای پیام/70001/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول