اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس:

توان کشور معطوف ایجاد وحدت شود / حمایت از تولید داخلی یعنی رونق صنایع

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس گفت: در کشور باید تمام توان و مدیریت برای ایجاد وحدت معطوف شود و با حمایت از تولید داخلی به سمت رونق صنایع حرکت کنیم.

توان کشور معطوف ایجاد وحدت شود / حمایت از تولید داخلی یعنی رونق صنایع

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، امیر خجسته در ستاد بزرگداشت صنعت و معدن استان به مناسبت 10 تیر روز ملی صنعت و معدن با بیان اینکه مردم حماسه سیاسی را ایجاد کردند اظهار داشت: باید حماسه اقتصادی نیز خلق شود اما ایجاد حماسه اقتصادی با حماسه وحدت خلق می‌شود.

وی ادامه داد: حماسه وحدت باید بین سران سه قوه از سطوح ملی تا شهرستانی اتفاق بیفتد و امروز زمان به حاشیه رفتن نیست و با حماسه وحدت باید حماسه اقتصادی را ایجاد کرد و این در واقع رمز موفقیت ما است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس در ادامه با اشاره به اینکه لفظ حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی بسیار شیرین است افزود: ما تاکنون چقدر از تولید ملی حمایت کردیم؟ و این حمایت چقدر در پیشرفت تولید داخلی در عمل محقق شده است؟

وی اضافه کرد: در کشور باید تمام توان و مدیریت برای ایجاد وحدت معطوف شود و با حمایت از تولید داخلی به سمت رونق صنایع حرکت کنیم.

خجسته در بخش دیگری از سخنان خود به هدفمندی یارانه‌ها اشاره کرد و ابراز داشت: هدفمندی یارانه‌ها کار خوبی بود که یکی از موفقیت‌های دولت فعلی است اما به مرور زمان یارانه تولید فراموش شد. 

وی بیان داشت: در حال حاضر در شرایط سخت تحریم قرار داریم اما با مدیریت مانند دوران جنگ تحمیلی که هم جنگیدیم و هم مدیریت را اعمال کردیم و هم تولید داخلی را فراموش نکردیم می‌توان با پویایی و مدیریتی خلاق و اثر گذار امور را مدیریت و به سرانجام رساند.

*آموزش از عوامل اصلی توسعه تولیدات است

همچنین در ادامه این همایش مدیرکل سازمان فنی و حرفه‌ای استان همدان با بیان اینکه آموزش برای همه اقشار جامعه مؤثر است اظهار داشت: در شیوه‌های ارزیابی نوین واحدهای صنعتی دیگر بعد مالی بعدی کهنه کار شناخته می‌شود.

علیرضا مهرابی ادامه داد: در دنیای پویای امروز ابعاد دیگری از صنعت برای موفقیت و حرکت رو به جلو در تولید و بازار فروش مطرح و موثر است.

وی با اشاره به اینکه غفلت از مشتری به تولیدکنندگان بسیار آسیب می‌رساند افزود: بهبود فرایند تولید، رشد و یادگیری کارکنان از عوامل اصلی کارکرد مثبت واحدهای تولیدی است.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای همدان اضافه کرد: فنی و حرفه‌ای با تکیه بر سند توسعه و اشتغال استان در هر کجای استان که نیاز به آموزش‌های مهارتی باشد برای افزایش کارایی و انگیزه بالاتر نیروها اقدام خواهد کرد.

*ایران صادرکننده مهارت‌آموزی

وی با بیان اینکه روزی در ایران التماس می‌کردیم کارشناسان روسی، آلمانی و ژاپنی به ما آموزش دهند تصریح کرد: امروز افتخار می‌کنیم که در دیگر کشورها مراکز فنی و حرفه‌ای ایجاد کردیم و مهارت آموزی را صادر می‌کنیم.

مهرابی بیان داشت: امروز ایران با صدور و ایجاد آموزشگاه‌های مهارت‌آموزی دیپلماسی مهارت‌آموزی را به کار گرفته است.

انتهای پیام/89019/ی40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول