اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلخال:

اردوهای جهادی در مسیر جهاد سازندگی در حرکت است

فرماندار شهرستان خلخال گفت: حرکت بسیجیان در اردوهای جهادی در مسیر جهاد سازندگی در حرکت است.

اردوهای جهادی در مسیر جهاد سازندگی در حرکت است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، هوشنگ محمدی عصر امروز در افتتاحیه طرح هجرت در شهرستان خلخال اظهار داشت: الگوی حرکت اردوهای جهادی، جهاد سازندگی است و باید این حرکت استمرار داشته باشد.

وی تصریح کرد: فرمانی که امام راحل در 27 خرداد 59 صادر کرد موجب تحقق این نهاد جهادگر شده و اکنون نیز طرح‌های هجرت باید جهادگونه در رفع محرومیت‌زدایی و سازندگی عمل کنند.

محمدی خاطر نشان کرد: نزدیک به 11 هزار نفر در اردوهای جهادی سال 92 در شهرستان خلخال در راستای محرومیت‌زدایی، مرمت و زیباسازی مدارس، ساخت مسکن محرومان و... به کار گرفته می‌شود که همکاری مستمر بسیجیان در کنار سایر ارگان‌ها به تحقق این امر در راستای فرمان مقام معظم رهبری «حماسه اقتصادی» جلوه‌گر می‌شود.

این مسئول اضافه کرد: اکنون وظیفه سنگینی داریم و مشارکت 5/77 درصدی در انتخابات نشان داد که مردم این نظام وحدت را در کنار خود حفظ می‌کنند.

وی بیان کرد: دشمن هدفش این بود تا انتخابات را به سمت و سوی دیگری بکشاند ولی این فتنه جدید استکبار با درایت مسئولان کشور و دیدبان نظام رهبری معظم انقلاب رصد شده و نظام جمهوری اسلامی از این حرکت دشمنان مصون ماند.

محمدی از تمامی ارگان‌های ذیربط در اردوهای جهادی خواست تا با برنامه‌ریزی در راستای اردوهای جهادی در عمران شهری، روستایی و مناطق محروم با جدیت در خدمت مردم باشند.

وی یادآور شد: حماسه اقتصادی همچنان پا برجاست و یک سوی این حماسه مردم ایران هستند که به زیبایی در حماسه سیاسی نقش‌آفرینی کردند.

محمدی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در فعالیت‌های اردوهای جهادی دانش‌آموزان و بسیجیان علاوه بر به کار بردن مهارت‌های شغلی، با مهارت‌های زندگی و اجتماعی نیز آشنا می‌شوند.

فرماندار خلخال با نگاهی به سال‌های گذشته جهاد سازندگی و اکنون اردوهای جهادی افزود: زمانی در روستاها دیده می‌شد که بسیجیان جهادگونه بر سر مزارع به روستاییان در کشت و کار کمک می‌کردند و اکنون این الگو با نام اردوهای جهادی و حضور بسیجیان بروز پیدا کرده که انتظار می‌رود در رفع محرومیت و کمک به سازندگی و آبادانی روستاها تاثیرگذار باشد.

‌سرهنگ سیف‌الله معصومی فرمانده سپاه ناحیه خلخال نیز از عملکرد سال 91 برگزاری طرح هجرت در شهرستان و اردوهای جهادی گزارش عملکرد ارائه کرد.

انتهای پیام/‌62008‌/ش30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول