اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دادگستری دشتستان:

صدور آرای قاطع از دلایل کاهش جرایم در دشتستان است

رئیس دادگستری دشتستان گفت: صدور آرای قاطع از دلایل کاهش جرایم در شهرستان دشتستان است.

صدور آرای قاطع از دلایل کاهش جرایم در دشتستان است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، عبدالکریم رستگار عصر امروز در جمع مسئولان اظهار داشت: نقش قوه قضائیه در ایجاد امنیت در جامعه بسیار تعیین‌کننده است و تمام تلاش خود را برای این مهم به کار گرفته‌ایم.

وی افزود: دادگستری دشتستان با تمام توان و ظرفیت برای ایجاد امنیت پایدار در شهرها و روستاهای مختلف این شهرستان اهتمام می‌ورزد و هیچ فرصتی را هدر نمی‌دهیم.

رئیس دادگستری دشتستان خاطر نشان کرد: با وجود اینکه دشتستان یک سوم وسعت و جمعیت استان بوشهر را در خود جای داده است، ولی طی سال‌های اخیر بیشترین حجم کاهش جرم را در دشتستان شاهد بوده‌ایم.

رستگار تصریح کرد: سال گذشته در شهرستان دشتستان تنها شاهد وقوع پنج سرقت مسلحانه بوده‌ایم و در مقایسه با سال‌های قبل کاهش چشمگیری صورت پذیرفته است.

وی ابراز داشت: بدون تردید صدور آرای قاطع از دلایل کاهش جرایم در شهرستان دشتستان است و این مهم باید تداوم داشته باشد.

رئیس دادگستری شهرستان دشتستان با بیان اینکه ایران امن‌ترین کشور جهان است، گفت: ایران یکی از قدرتمند‌ترین کشورهای جهان در عرصه‌های امنیتی و اطلاعاتی است و دستگیری ریگی توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) و به زمین نشاندن پهپادی که به آسمان کشور نفوذ کرده بود، همه نشان از توانمندی ایران اسلامی در عرصه‌های اطلاعاتی و امنیتی دارد.

رستگار یادآور شد: امروز نظام اسلامی در اوج عزت و اقتدار قرار دارد و روزبه‌روز شاهد پیشرفت و توسعه بیشتری در نظام اسلامی هستیم.

انتهای پیام/2452/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول