اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره راه و شهرسازی آمل خبر داد

ایمن‌سازی پرترددترین محور مواصلاتی مازندران

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان آمل از ایمن‌سازی محور قدیم آمل ـ بابل این شهرستان به عنوان یکی از پرترددترین محورهای مازندران خبر داد.

ایمن‌سازی پرترددترین محور مواصلاتی مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی مازندران، علیرضا یوسفی گفت: یکی از اهداف راه و شهرسازی استان ایمن‌سازی محورها برای تامین سلامت کاربران جاده‌ای است.

وی در ادامه به محور ارتباطی قدیم آمل ـ بابل اشاره و عنوان کرد: این محور به دلیل استقرار مراکز دانشگاهی و مراکز صنعتی و وجود روستاهای متعدد جزو یکی از پرتردد ترین محورهای مازندران به شمار می‌رود.

یوسفی درباره ایمن‌سازی این محور اظهار داشت: اجرای خط کشی به طول 11 کیلومتر، نصب علائم و تابلوهای ایمنی، نصب چراغ‌های چشمک‌زن، لکه‌گیری، آشکارسازی نقاط پرحادثه با نصب علائم فسفری تنها بخشی از اقدامات و فعالیت‌های ایمنی این اداره در سطح محور آمل به بابل قدیم است.

وی تصریح کرد: محور قدیم آمل ـ بابل جزو محورهای اصلی استان بوده که عملیات تعریض و چهار خطه شدن آن توسط راه و شهرسازی مازندران در دست اجراست.

عملیات بهسازی و آسفالت راه روستایی رکاج بابل

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان بابل همچنین از آغاز عملیات بهسازی و آسفالت راه روستایی رکاج در بخش لاله‌آباد با اعتباری بالغ بر یک هزار میلیون ریال خبر داد.

زمان اکبرپور افزود: راه روستایی به عنوان قسمتی از توسعه روستایی، یکی از فعالیت‌ها و وظایف اداره کل راه و شهرسازی را تشکیل می‌دهد که شامل احداث، آسفالت و نگهداری راه‌های روستایی اعم از ترمیم و لکه‌گیری آسفالت، خط کشی راه‌های آسفالته، نصب علائم، شانه‌سازی و پاک‌سازی حریم راه‌های روستایی است.

رئیس اداره راه و شهرسازی بابل در ادامه به عملیات بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی این شهرستان اشاره و خاطرنشان کرد: محور روستایی رکاج این شهرستان به طول 1.6 کیلومتر بوده که در حال حاضر نیمی از این محور با اعتباری بیش از یک هزار میلیون ریال بهسازی و آسفالت شده است.

وی در ادامه اظهار داشت: در سال‌های اخیر با توجه به نگاه دولت جمهوری اسلامی به توسعه روستاها و در راستای شعار عدالت‌محوری و محرومیت‌زدایی اقدامات مؤثری در زمینه احداث و بهسازی راه‌های روستایی در استان انجام گرفته است.

اکبرپور اذعان داشت: طول راه‌های روستایی مازندران پس از پیروزی انقلاب اسلامی از حدود 2 هزار و 500 کیلومتر به 7 هزار و 766 کیلومتر رسیده است.

انتهای پیام/2296/ط/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول