اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آذربایجان غربی صورت گرفت

اعزام 446 تیم امدادی هلال احمر برای امدادرسانی در حوادث مختلف

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی گفت: 446 تیم امدادی هلال احمر در سه ماهه نخست سال جاری، برای امدادرسانی به حادثه‌دیدگان در مناطق مختلف آذربایجان غربی اعزام شدند.

اعزام 446 تیم امدادی هلال احمر برای امدادرسانی در حوادث مختلف

یحیی زینالپورفتاحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، ضمن ارائه گزارش سوانح سه ماهه نخست سال جاری، اظهار داشت: در سه ماهه نخست سال جاری 446 تیم امدادی هلال احمر، برای امدادرسانی به حادثه‌دیدگان آذربایجان غربی اعزام شدند.

وی از وقوع 368 حادثه در سه ماهه نخست سال جاری در آذربایجان غربی، خبر داد و افزود: در اثر وقوع این حوادث 861 خانوار، با جمعیت 3 هزار و 890 نفر دچار سانحه و آسیب‌دیدگی شده‌اند.

زینالپور فتاحی تصریح کرد: جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی برای پاسخگویی به این تعداد حادثه‌دیده در سه ماهه نخست سال جاری، 446 تیم امدادی با یک هزار و 917 نفر نیروی عملیاتی را به نقاط حادثه‌دیده استان اعزام کرده است.

وی با اعلام اینکه بیشترین حوادث اتفاق افتاده در این مدت به ترتیب به ارومیه، سلماس و اشنویه مربوط می‌شود، خاطرنشان کرد: مرکز استان با وقوع 87 مورد حادثه بیشترین سهم را به خود اختصاص داده است.

زینالپورفتاحی اظهار داشت: در این مدت کمترین حوادث در شهرستان‌های شاهین‌دژ و بوکان اتفاق افتاده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی با اعلام آمادگی نیروهای جوان برای امدادرسانی به حادثه‌دیدگان، خاطرنشان کرد: میانگین مدت زمان حضور در صحنه در سه ماهه نخست سال جاری شش دقیقه و 13 ثانیه بود، این در حالی است که متوسط زمان وقوع حادثه تا اطلاع به جمعیت هلال احمر استان پنج دقیقه و 10 ثانیه بوده است.

انتهای پیام/61009/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول