اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان خبر داد

آمادگی هلال احمر برای امدادرسانی در تعطیلات تابستانی

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: در جهت افزایش ضریب ایمنی مسافرت ها در فصل تابستان هلال احمر آمادگی کامل را کسب کرده است.

آمادگی هلال احمر برای امدادرسانی در  تعطیلات تابستانی

حیدرعلی خانبازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: جمعیت هلال احمر استان اصفهان با همکاری 23 شعبه هلال احمر در شهرستان‌ها و ساماندهی40 پایگاه امداد و نجات بین شهری، امداد و نجات کوهستان و امداد و نجات ساحلی در نقاط خطرخیز استان، آمادگی کامل را جهت پاسخگویی به حوادث احتمالی دارد.

وی ادامه داد: پایگاه‌های امداد هلال احمر موظف هستند در محدوده عملیاتی خود خدمات امداد و نجات، اسکان و تغذیه اضطراری و حمایت‌های روانی را در صورت بروز حادثه‌ای به حادثه دیدگان را مطابق با دستورالعمل‌های ابلاغی انجام دهند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان تصریح کرد: طرح امداد و نجات تابستان در راستای افزایش ضریب ایمنی مسافرت‌ها و پاسخگویی به موقع به حوادث جاده‌ای هر ساله از اواخر خرداد تا ابتدای مهر ماه به اجرا در می‌آید و در سال جاری نیز این طرح هم‌زمان با سراسر کشور در استان اصفهان برگزار می‌شود.

وی ‌افزود: در این طرح 23 تیم امداد و نجات کوهستان با تجهیزات تخصصی و 782 نفر نجاتگر جاده‌ای 42 دستگاه آمبولانس، 23 خودروی نجات تیپ دو، 22 دستگاه خودروی وانت کمک دار، 7 دستگاه قایق نجات و 40 سیستم مخابراتی بکارگیری شده‌اند.

خانبازی اضافه کرد: مسافران با در نظر گرفتن توصیه‌ها و نکات ایمنی در رانندگی‌ در صورت بروز حوادث با شماره تلفن 147 ندای امداد و یا شماره 03116505070 در محدوده استان اصفهان تماس گرفته تا نجات‌گران در لحظه طلایی به کمک حادثه دیدگان بشتابند.

انتهای پیام/63021/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول