اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان جوانان هلال احمر:

تقویت روحیه پیشاهنگی مهم‌ترین هدف هلال احمر است

معاون پیش‌دبستانی و دانش‌آموزی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر گفت: تقویت هویت و روحیه پیشاهنگی مهمترین هدف برگزاری دوره تخصصی و ارتقای سطح مربیان نهضت پیشاهنگان هلال احمر است.

تقویت روحیه پیشاهنگی مهم‌ترین هدف هلال احمر است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، شامگاه دوشنبه در آیین پایانی سومین دوره تخصصی و ارتقای سطح مربیان نهضت پیشاهنگان هلال احمر اظهار داشت: مربیان نهضت پیشاهنگان هلال احمر حضور باصلابت و پرشوری در این دوره تخصصی داشتند.

وی خواستار توجه بیشتر مربیان نهضت پیشاهنگان به رعایت مقررات مربوط به پیشاهنگی از جمله نظام‌جمع، توجه به میدان و فرمانده میدان، نحوه اعلام سلام پیشاهنگی و نحوه ایستادن در صفوف شد.

معاون پیش‌دبستانی و دانش‌آموزی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر ادامه داد: تقویت هویت و روحیه پیشاهنگی مهم‌ترین هدف برگزاری دوره تخصصی و ارتقا سطح مربیان نهضت پیشاهنگان هلال احمر است و ارائه آموزش‌ها و مهارت‌ها در مرحله بعدی قرار دارد.

منیری همکاری جمعیت هلال احمر استان کرمان در برگزاری دوره‌های آموزشی مختلف را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: شهادت می‌دهم که همکاران ما در کرمان تشنه کار و خدمت‌رسانی در صحنه‌های امدادی و برنامه‌های جمعیت هلال احمر هستند.

این مسئول با اشاره به انتخابات 24 خرداد ماه سال جاری خاطر نشان کرد: مردم ما با خلق حماسه سیاسی به رهبر معظم انقلاب اسلامی لبیک گفتند و بافته‌ها و گزافه‌گویی‌های دشمنان را باطل کردند.

انتهای پیام/80019/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول