اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده صندوق کودکان یونیسف:

فعالیت بشردوستانه هلال احمر ایران قابل تحسین است

نماینده صندوق کودکان سازمان ملل «یونیسف» گفت: فعالیت‌های فرهنگی و بشردوستانه هلال احمر ایران در سطح ملی و بین‌المللی بسیار خوب و قابل تحسین است.

فعالیت بشردوستانه هلال احمر ایران قابل تحسین است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمد صفی‌الدین پیش از ظهر امروز در جریان بازدید از جمعیت هلال احمر گیلان توانمندی‌های این جمعیت در امر خدمات‌رسانی و انجام فعالیت‌های گسترده فرهنگی و بشردوستانه در سطح ملی و بین‌المللی را خوب ارزیابی کرد.

وی ایجاد روابط همکاری دوستانه و آشنایی با توانمندی‌های علمی، عملیاتی و تجهیزاتی را از اهداف سفر اعضای یونیسف به جمعیت هلال احمر گیلان عنوان کرد.

نماینده صندوق کودکان سازمان ملل، اظهار کرد: شادابی و انگیزه نیروهای هلال احمر ستودنی بوده و مشخصه ممتاز و متمایز نیروهای هلال احمر در گیلان است.

وی سفر اعضای یونیسف به گیلان را دو روزه خواند و تصریح کرد: اعضای سازمان یونیسف در سفر دو روزه خود به جمعیت هلال احمر گیلان از طرح‌های اوقات فراغت جوانان دیدن می‌کنند.

سرپرست هلال احمر گیلان نیز در جریان دیدار مذکور بازدید از توانمندی‌های امداد و نجات، مسابقات استانی رقابت مهر، اردوهای فرهنگی و آموزشی را از اهداف سفر اعضای یونیسف ذکر کرد.

محمد حسن یزدان‌پناهی، افزود: این اعضا از طرح راهنمایی مسافران تابستانه شهرستان‌های رودبار، انزلی، رضوانشهر و کاروان نیکوکاری در مناطق محروم بازدید کردند.

وی اجرای مانور امدادی و برگزاری مراسم استقبال کارکنان و اعضا در شعب هلال احمر را از دیگر برنامه‌های انجام شده در این بازدید ذکر کرد.

این مسئول، یونیسف را یک سازمان بین‌المللی غیر دولتی خواند که در زمینه اجرای برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی با هدف ارائه خدمات عام‌المنفعه و بشردوستانه فعالیت می‌کند.

در مراسم بازدید از هلال احمر گیلان «آنا ریاتی» معاون صندوق کودکان سازمان ملل در ایران و محمدحسین جوادی معاون امور دانشجویی و جوانان هلال احمر کشور حضور داشتند.

انتهای پیام/2300/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول