اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با درخشش در مصاف با عراق صورت گرفت

اعزام فوتسالیست‌های قمی به مرحله دوم بازی‌های سالنی آسیا

فوتسالیست‌های قمی همراه با تیم ملی فوتسال کشورمان جواز حضور در مرحله دوم رقابت‌های فوتسال بازی‌های سالنی آسیا را کسب کردند.

اعزام فوتسالیست‌های قمی به مرحله دوم بازی‌های سالنی آسیا

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، تیم ملی فوتسال کشورمان در حالی راهی رقابت‌های فوتسال بازی‌های سالنی آسیا شده است که در ترکیب خود از حضور دو بازیکن شاخص فوتسال استان قم و تیم صبا یکی از حاضرین در لیگ برتر کشور بهره می‌برد.

این بازیکنان علی اصغر حسن‌زاده و علیرضا وفایی هستند که جزو ارکان اصلی موفقیت تیم ملی فوتسال کشورمان در مسابقات فوتسال بازی‌های سالنی آسیا به شمار می‌روند و تیم ملی با آنها امید زیادی به قهرمانی در این رقابت‌ها دارد.

این در شرایطی است که مسابقات هنرهای رزمی و بازی‌های سالنی آسیا برای چهارمین بار در سطح قاره کهن برگزار می‌شود و کاروان ورزشی کشورمان در رشته‌های مختلف سالنی و رزمی راهی این دوره از مسابقات مهم و معتبر در سطح قاره شده است.

در رشته فوتسال ایران یکی از مدعیان کسب عنوان نخست و مقام قهرمانی رقابت‌های سالنی آسیا به شمار می‌رود زیرا تیم کشورمان در سه دوره قبلی مسابقات فوتسال بازی‌های سالنی آسیا موفق به شکست تمام حریفان و کسب عنوان قهرمانی شده است.

در واقع تیم ملی فوتسال ایران همانگونه که با 10 قهرمانی در 12 دوره مسابقات فوتسال جام ملت‌های آسیا عنوان پرافتخارترین تیم قاره کهن را به نام خود به ثبت رسانده است، در بازی‌های سالنی آسیا نیز سه قهرمانی متوالی دارد و به دنبال چهارمین قهرمانی مداوم است.

ملی پوشان فوتسال کشورمان برای حضور قوی در این رقابت‌ها نزدیک به چهار ماه در اردوی آماده سازی بوده‌اند و زیر نظر خسوس کاندلاس تمرینات متعددی را سپری کرده‌اند، ضمن اینکه در چندین دیدار تدارکاتی نیز به صورت جدی محک خورده‌اند.

تیم ملی کشورمان با روسیه و ازبکستان در چارچوب دیدارهای تدارکاتی به میدان رفته است و در مقابل تیم‌های ملی هلند، روسیه و چین نیز در بازی‌های تورنمنت بین‌المللی چین حضور یافته است، ضمن اینکه پیش از بازی‌های سالنی آسیا یک بار دیگر نیز با چین بازی کرد و در آن به پیروزی رسید.

حالا تیم ملی فوتسال کشورمان بعد از اینکه تیم ملی امارات را در نخستین بازی مرحله گروهی از بازی‌های سالنی آسیا با حساب 13 بر صفر شکست داد، در دومین بازی نیز با گلزنی حسن‌زاده و وفایی دو بازیکن قمی خود به برتری 12 بر 3 مقابل عراق دست یافت تا به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعدی شود و برای صعود به یک مرحله بالاتر به مصاف تیم ملی فوتسال چین برود.

انتهای پیام/78002/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول