اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی شورای گسترش دانشگاه‌های کشور

مجوز تأسیس شعبه بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی اراک صادر شد

معاون آموزش و تحقیقات دانشگاه علوم پزشکی اراک از صدور مجوز تأسیس شعبه بین‌الملل این دانشگاه از سوی شورای گسترش دانشگاه‌های کشور خبر داد.

مجوز تأسیس شعبه بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی اراک صادر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک، سعید چنگیزآشتیانی اظهار داشت: سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی بر مبنای الگوهای نوین بین‌المللی و جلب مشارکت و همکاری در طرح‌ها و پروژ‌ه‌های فرادانشگاهی در سطح منطقه‌ای و بین‌المللی از اهداف مهم تأسیس این شعبه است.

وی تصریح کرد: اجرای شبکه توسعه فعالیت‌های بین‌المللی در قالب این مجوز زمینه بهره‌مندی از فضای مجازی برای گسترش فعالیت‌های برون‌مرزی را فراهم می‌کند.

معاون آموزش و تحقیقات دانشگاه علوم پزشکی اراک، پیگیری وظایف و مأموریت‌های تدوین شده در اساسنامه پردیس بین‌الملل دانشگاه، تداوم برنامه‌های اجرایی آن برای تبادل استاد و دانشجو و اجرای پروژه‌های آموزشی و تحقیقاتی مشترک در سطح بین‌المللی را از دیگر مزایای این شعبه عنوان کرد.

چنگیزآشتیانی ادامه داد: دستیابی به استانداردهای بین‌المللی آموزش و پژوهش در گروه‌های مختلف پزشکی، ارتقای اعتبار به مدارک و مدارج علمی دانش‌آموزان و صدور مدارک مشترک با دانشگاه‌های معتبر دنیا از دیگر اهداف راه‌اندازی شعبه بین‌الملل در دانشگاه علوم پزشکی اراک است.

وی با تأکید بر اینکه این دانشگاه نیاز جدی به تقویت زیر ساخت‌های مطمئن و پیشرفته، فضاهای مجازی و فناوری اطلاعات و ارتقای کیفیت سایت‌های انگلیسی دانشگاه، به منظور معرفی جهانی ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها دارد، اذعان داشت: شعبه بین‌الملل این دانشگاه شهریه دوره آموزش را براساس قیمت تمام شده که به تأیید هیئت‌رئیسه دانشگاه می‌رسد، محاسبه و اعلام می‌کند و از منابع بودجه عمومی دانشگاه استفاده نخواهد کرد.

انتهای پیام/87001/ذ/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول