اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی:

مجوز بین‌المللی شدن دانشگاه علوم پزشکی همدان صادر شد

معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در زمان مدیریت صفی‌آریان مجوز بین‌المللی شدن دانشگاه علوم پزشکی همدان صادر شده است.

مجوز بین‌المللی شدن دانشگاه علوم پزشکی همدان صادر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، بهرام عین‌اللهی ظهر امروز در آئین تودیع و معارفه رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه دانشگاه علوم همدان یکی از دانشگاه‌های ممتاز کشور است اظهار داشت: دانشگاه‌ها به دو تیپ تقسیم می‌شوند و دانشگاه همدان به تیپ یک تبدیل شد.

وی ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی همدان محصول انقلاب است و در این دوران به شکوفایی رسید و خیلی از درمان‌ها امروز در خود همدان انجام می‌شود.

معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اینکه بسیاری از درمان‌ها در خود استان همدان انجام می‌شود افزود: مردم همدان امروز مجبور نیستند که برای کارهای پیش پا افتاده به شهرهای بزرگ بروند.

وی اضافه کرد: دانشگاه علوم پزشکی همدان امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مناسبی را در استان فراهم کرده و برای مثال بیمارستانی مانند بعثت همدان در کشور انگشت‌شمار است.

عین‌اللهی تصریح کرد: در طول چهار سال دوران مدیریت صفی‌آریان در دانشگاه علوم پزشکی همدان خدمات ارزنده‌ای انجام شد و دانشگاه همدان به تیپ یک ارتقاء یافت.  

وی بیان داشت: مدیریت‌ها براساس شرایط زمانی مأموریت‌ها تغییر می‌کند و اصل خدمت در راه رضای خدا است و مدیریت هدف نیست.

معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اینکه مدیریت یک فرصت برای خدمت بیشتر به مردم خدمت است ابراز داشت: با تلاش‌های صفی‌آریان مجوز بین‌المللی شدن دانشگاه همدان صادر شده و مدیریت جدید باید واحد بین‌المللی دانشگاه را راه‌اندازی کند و با روندی که دانشگاه علوم پزشکی همدان طی می‌کند به زودی یکی از دانشگاه‌های برتر کشور خواهد شد. 

وی خاطرنشان کرد: دانشگاه وقتی که همه نیروها همدل و همکار باشند رشد می‌کند و موسوی‌بهار باید نگاه جامع داشته باشد.

*تهیه نقشه راه برای ارتقاء دانشگاه علوم پزشکی همدان

همچنین در این مراسم رئیس دانشگاه علوم پزشکی با بیان اینکه وابسته به هیچ جریان و گروهی نیستم گفت: یا مشی اعتدال در راستای ارتقاء سطح دانشگاه تلاش می‌کنم و در این راه نیازمند همکاری نمایندگان مجلس، استاندار، مسئولین و همکاران خودم در دانشگاه هستم.

سید حبیب‌الله موسوی بهار بیان داشت: با تهیه برنامه چهار ساله بر اساس نقشه علمی و سند چشم‌انداز کشور سعی می‌کنم نقشه راهی برای دانشگاه طراحی و به آن عمل کنم.

وی ابراز داشت: من دست یاری به سوی همه دراز می‌کنم و این خانه را با کمک هم می‌سازیم و امور را به پیش ببریم.

در پایان این مراسم از زحمات رضا صفی‌آریان با اهداء لوح و هدیه تقدیر و سید حبیب‌الله موسوی بهار به عنوان رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی همدان معرفی شد.

انتهای پیام/89019/ح40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول