اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم هندبال سپاهان:

برخورد بد فدراسیون دلیل تصمیم هیئت مدیره برای تعطیلی تیم هندبال سپاهان است

سرپرست تیم هندبال سپاهان گفت: هیئت مدیره باشگاه به دلیل برخورد فدراسیون هندبال و کنار گذاشتن تیم سپاهان از مسابقات، با تیمداری در رشته هندبال موافقت نکرده است.

برخورد بد فدراسیون دلیل تصمیم هیئت مدیره برای تعطیلی تیم هندبال سپاهان است

مهدی اخوان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: با توجه به موافقت تلویحی باشگاه برای تیمداری در رشته هندبال، تمرینات تیم آغاز شد و درصدد انتخاب کادر فنی و بازیکنان مورد نیاز بودم.

وی ادامه داد: با این حال هیئت مدیره باشگاه اعلام کرده که به دلیل برخورد فدراسیون هندبال که فصل گذشته امتیازات تیم سپاهان را محسوب نکرده و این تیم را از لیگ کنار گذاشت، با حضور تیم در لیگ برتر مخالفت کرده‌اند.

سرپرست تیم هندبال سپاهان ادامه داد: هیئت مدیره تمایلی برای حضور تیم بزرگسالان در لیگ برتر ندارد و در جلسه هیئت مدیره تلاش کردم نظر آن‌ها را تغییر بدهم که البته این اتفاق رخ نداد.

وی که چند روزی در دسترس خبرنگاران نبود، در این باره تاکید کرد: به دلیل اینکه توضیحی نداشتم به خبرنگاران بدهم، تصمیم گرفتم تلفنم را خاموش کنم زیرا کار دیگری از دست من برنمی‌آمد.

اخوان افزود: در این چند روز حرص زیادی خورده‌ام اما سودی نداشته و همچنان در حال رایزنی هستم تا نظر هیئت مدیره را تغییر بدهم.

وی با بیان اینکه تمرینات تیم همچنان ادامه دارد، گفت: تا پایان هفته تمرینات تیم ادامه خواهد داشت، اما در صورتی که تصمیم نهایی برای انحلال تیم گرفته شود، به بازیکنان اعلام می‌کنم تا به دنبال پیدا کردن تیم جدید باشند.

انتهای پیام/63006/ط20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول