اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت حوزه هنری همدان

پرنیانی از ادب و هنر چاپ می‌شود

جدیدترین شماره فصلنامه تخصصی هنر و ادبیات حوزه هنری استان همدان با عنوان «پرنیان» به زیر چاپ رفت.

پرنیانی از ادب و هنر چاپ می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان همدان، شماره‏های 13 و 14 «پرنیان»(سوره همدان)، فصلنامه تخصصی هنر و ادبیات حوزه هنری استان همدان، به زودی به روی پیشخوان مطبوعات قرار خواهد گرفت.

معاون فرهنگی و هنری حوزه هنری استان همدان اظهار کرد: فصلنامه پرنیان (سوره همدان) به صاحب امتیازی حوزه هنری استان همدان و مدیرمسئولی سیدمحمدباقر حسینی، در 312 صفحه، به همراه ترجمه عربی و انگلیسی، با موضوع دفاع مقدس، به دست چاپ سپرده شده است.

تیمور آقامحمدی ادامه داد: این فصلنامه، نخستین مجله استان با گستره وسیع فرهنگی و ادبی است که با همکاری هنرمندان و نویسندگان برجسته استان و در بخش‌های نمایش، موسیقی، هنرهای تجسمی، هنرهای تصویری(فیلمسازی) و آفرینش‌های ادبی، مطالبی خواندنی برای علاقمندان این رشته‌ها را گردآوری کرده است.

وی افزود: در بخشی از این فصلنامه با نام «نگارخانه» گزیده‌ای از آثار هنرمندان تجسمی استان و گوشه‌ای از فعالیت‌ها و برنامه‌های حوزه هنری استان همدان در قالب گزارش تصویری به نمایش درآمده و برخی از بخش‌های فصلنامه نیز به دو زبان عربی و انگلیسی ارائه شده است.

آقامحمدی گفت: حوزه هنری استان همدان ابتدای امسال از دو کتاب «خمپاره های سرگردان» (مجموعه داستان کوتاه سه نویسنده استان) و «حرف های هگمتانه» (مجموعه غزل های شاعران استان) رونمایی کرد و هم اکنون نیز چاپ کتاب‌های شاهدنامه (مجموعه داستانک ـ فیلمنامه)، آموزش ساز یسنای، سرچشمه‌های هنر (آرای چند تن از متفکران درباره هنر)، و کتاب عکس انقلاب (مجموعه آثار مهدی استعدادی) را در دستور کار خود دارد.

در جدیدترین شماره فصلنامه پرنیان خواهیم خواند: از خون خودنویس‌ها، هفت توصیه برای نویسندگی، شباهت‌ها و مرزبندی‌های خاطره و تاریخ شفاهی، چند داستان کوتاه، تأثیرات دوبله بر سینما، نمایی بسته از امیرشهاب رضویان، چیستی سینمای دینی، فیلمنامه، آموزش نت‌خوانی، نقش مردان سیاه پوش در نمای شمس العماره و....

انتهای پیام/89003/خ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول