اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس عنوان کرد

بدهکاری به شرکت گاز بزرگترین معضل جایگاه‌های سی ‌ان ‌جی‌ در کهگیلویه و بویراحمد

نماینده بویراحمد و دنا اکنون بزرگترین معضل و مشکل جایگاه‌های سی ‌ان ‌جی در کهگیلویه و بویراحمد را معوقات و بدهی این جایگاه‌ها به شرکت گاز دانست و از آن‌ها خواست برای ماندگاری خوش حساب باشند.

بدهکاری به شرکت گاز بزرگترین معضل جایگاه‌های سی ‌ان ‌جی‌ در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، غلام‌محمد زارعی ظهر امروز در مراسم افتتاح بیست و چهارمین جایگاه سوخت سی‌ ان ‌جی در استان کهگیلویه و بویراحمد، همت دولت برای توسعه این جایگاه‌ها را خوب توصیف کرد و گفت: در چند سال گذشته اقدامات مؤثری از جانب دولت در این زمینه صورت گرفت.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دشمن می‌خواست در بحث تحریم بنزین کمر ایران اسلامی را به خاک بمالد که با اقدامات ارزنده‌ای همچون گسترش جایگاه‌های سوخت سی ‌ان ‌جی نتوانست به این خواسته شوم خود برسد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود در مراسم افتتاحیه جایگاه سوخت‌‌رسانی پارسیان یاسوج تصریح کرد: دولت نه تنها در این بخش اقدامات خوبی داشته بلکه با سهمیه‌بندی بنزین و توسعه ظرفیت پالایشگاه‌ها توانست تیر دشمن را به سمت خودش برگرداند و نه تنها ایران اسلامی از این حیث دچار آسیب نشد بلکه خودشان از بابت تحریم‌ها آسیب دیدند.

وی افزود: اگر این روند توسعه جایگاه‌ها و اقدامات دیگر از جمله سهمیه‌بندی بنزین با کارت‌های هوشمند و توسعه ظرفیت پالایشگاه‌ها انجام نمی‌شد، مصرف روزانه سوخت به بالای 100 تا 110 هزار لیتر در روز می‌رسید و کنترل روند تقریباً غیرممکن بود.

رئیس مجمع نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد با قدردانی از توسعه و افزایش تعداد جایگاه‌های این چنینی در استان عنوان کرد: باید در هر کاری به نظم در کارها هم توجه داشته باشیم.

زارعی به بیان مشکلی بزرگ در این زمینه در استان کهگیلویه و بویراحمد پرداخت و گفت: برخی اوقات خبرهایی در ارتباط با تعطیلی این جایگاه‌ها می‌شنویم که ناخوشایند است.

وی تعطیلی جایگاه را به ضرر مردم و موجب نارضایتی آن‌ها دانست و خاطرنشان کرد: با تعطیل شدن یک جایگاه مردم باید وقت خود را بیشتر در صف‌های طویل بگذرانند.

زارعی عمده دلیل تعطیلی‌ها را مربوط به پرداخت نکردن وجوه گاز مصرفی واحدهای سی‌ ان ‌جی دانست و گفت: مسئولان این جایگاه‌ها باید در این زمینه از خود همت بیشتری به خرج دهند چراکه شرکت گاز هم وظایفی دارد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با پول‌هایی که به شرکت گاز از قبال مصرف گاز پرداخت می‌شود شاهد گازرسانی به روستاها و مناطق محروم هستیم که لازم است همه مصرف کنندگان از جمله واحدهای سی‌ ان ‌جی نسبت به این کار اهمال و کوتاهی نکنند.

انتهای پیام/2571/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول