اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد

رتبه نخست کهگیلویه و بویراحمد در توسعه جایگاه‌های سی ‌ان ‌جی

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان کهگیلویه و بویراحمد از مقام اول این استان در گسترش جایگاه‌های سی ‌ان ‌جی خبر داد.

رتبه نخست کهگیلویه و بویراحمد در توسعه جایگاه‌های سی ‌ان ‌جی

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، اسدالله طاهری ظهر امروز در مراسم افتتاح بیست و چهارمین جایگاه سوخت سی ‌ان ‌جی استان کهگیلویه و بویراحمد واقع در منطقه بنسنجان یاسوج با نام جایگاه پارسیان گفت: طرحی را که شاهد آن هستیم از حدود 20 ماه قبل با سختی‌هایی که به همراه داشت به بهره‌برداری رساندیم.

وی از برخی محدودیت‌ها در اجرای این طرح گفت و افزود: به هر حال سرمایه‌گذار همت خوبی به خرج داد و همکاران ما در بخش‌های مختلف با همراهی سایر مسئولان از جمله نماینده بویراحمد و دنا در مجلس و فرماندار شهرستان بویراحمد توانستند این کار را به سرانجام برسانند.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از بزرگترین دغدغه‌ها را کمرنگ کردن صف‌های طویل سوخت سی‌ ان ‌جی دانست و گفت: پیش‌بینی ما این است که با افتتاح این واحد سوخت‌رسانی دیگر در مرکز استان شاهد صف‌های طولانی سی ‌ان ‌جی نباشیم.

طاهری از پیش‌بینی یک‌هزار و 800 متر مربع زمین برای احداث این جایگاه خبر داد و افزود: اکنون این جایگاه قادر است به طور همزمان شش خودرو را خدمات‌دهی کند که با راه‌اندازی فاز دوم، این رقم به 14 خودرو خواهد رسید.

اشتغالزایی دیگر موردی بود که طاهری از آن سخن به میان آورد و گفت: یکی از اهداف مهم دیگر ما همین موضوع بوده که در فاز اول 10 نفر و در فاز دوم بیش از 20 نفر اشتغالزایی می‌شود.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان کهگیلویه و بویراحمد به دیگر خصوصیت این جایگاه اشاره کرد و گفت: در شبانه‌روز اگر این جایگاه 20 ساعت کار کند خواهد توانست به یک‌هزار و 800 خودرو خدمات‌دهی انجام دهد.

وی استان کهگیلویه و بویراحمد را پیشرو در گسترش این‌گونه جایگاه‌ها در کشور دانست و گفت: آماری بی‌نظیر است که در یک استان 25 جایگاه بنزین و در کنار آن 24 جایگاه سوخت سی‌ ان ‌جی داشته باشیم.

طاهری چنین موضوعی را تنها مختص به استان کهگیلویه و بویراحمد در سطح کشور دانست و افزود: با گسترش این جایگاه‌ها تا اندازه زیادی در مصرف بنزین که خواست دشمن برای تحریم است صرفه‌جویی خواهیم کرد.

انتهای پیام/2571/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول