اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان

جایگاه سی ‌ان ‌جی پارسیان یاسوج افتتاح شد

با حضور مسئولان از جمله نماینده بویراحمد و دنا در مجلس، جایگاه سی ‌ان ‌جی پارسیان یاسوج افتتاح شد.

جایگاه سی ‌ان ‌جی پارسیان یاسوج افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، صبح امروز با حضور مسئولان استانی از جمله غلام‌محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا در مجلس، محمد الفونه فرماندار بویراحمد و اسدالله طاهری مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی، بیست و چهارمین جایگاه سوخت سی‌ ان ‌جی استان کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شد.

در این مراسم که برخی اعضای جدید شورای شهر یاسوج حضور داشتند، مهندس عبدی‌زاده مالک جایگاه پارسیان یاسوج به بیان ویژگی‌های این جایگاه پرداخت.

مالک جایگاه سوخت‌رسانی سی‌ ان ‌جی پارسیان یاسوج در همین خصوص افزود: در سال حماسه سیاسی و اقتصادی مفتخریم که حماسه سیاسی رنگ واقعیت به خود گرفت و اکنون همه باید به دنبال حماسه اقتصادی مورد نظر مقام معظم رهبری باشیم.

عبدی‌زاده تصریح کرد: این جایگاه در زمینی به وسعت یک‌هزار و 800 متر مربع ساخته شده و آورده آن توسط ما به عنوان سرمایه‌گذار 900 میلیون تومان بوده است.

مالک جایگاه جدیدالتأسیس پارسیان یاسوج ادامه داد: یک میلیارد و 200 میلیون تومان نیز دولت به صورت بلاعوض برای خرید تجهیزات به ما کمک کرده است.

وی از راه‌اندازی فاز نخست این جایگاه خبر داد و گفت: این فاز همزمان به شش خودرو خدمات‌دهی می‌کند که از قبال آن اکنون 10 نفر اشتغالزایی صورت گرفته است.

عبدی‌زاده گفت: با راه‌اندازی فاز دوم این جایگاه، 14 خودرو به صورت همزمان می‌توانند از خدمات سی‌ ان ‌جی برخوردار شوند و بیش از 20 نفر در این فاز اشتغالزایی محقق می‌شود.

از حواشی جالب این مراسم درخواست نماینده بویراحمد و دنا از خبرنگاران برای افتتاح این واحد سی ‌ان ‌جی بود که داریوش بهنیازاده به نمایندگی از خبرنگاران آن را افتتاح کرد.

سرپرست خبرگزاری فارس در کهگیلویه و بویراحمد افتتاح خود را به رسم خبرنگاری با طرح یک سئوال آغاز کرد که حین افتتاح از مسئولان پرسید؛ چرا به فاصله تنها 500 متر سه ایستگاه سوخت سی ‌ان ‌جی باید در شهر یاسوج وجود داشته باشد.

طاهری مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به این سئوال اظهار داشت: به دلیل افت فشار گاز در مرکز شهر یاسوج نتوانستیم جایگاهی در آن منطقه از شهر داشته باشیم.

گفتنی است که سرپرست خبرگزاری فارس در استان هنگام تنظیم این خبر به این نکته پی برد که نه تنها سه جایگاه بلکه چهار جایگاه سوخت که دیگری جنب شرکت نفت قرار دارد در فاصله کمتر از یک کیلومتری یکدیگر قرار دارند.

در این مراسم یک خودرو توسط الفونه فرماندار بویراحمد نیز سوخت‌گیری شد.

انتهای پیام/2571/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول