اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در همدان صورت گرفت

محکومیت قاچاقچیان لوازم آرایشی به پرداخت 268 میلیون ریال جزای نقدی

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان گفت:‌ قاچاقچیان لوازم آرایشی علاوه بر ضبط کالا به پرداخت 268 میلیون و 678 هزار و 722 ریال جزای نقدی در تعزیرات حکومتی همدان محکوم شدند.

محکومیت قاچاقچیان لوازم آرایشی به پرداخت 268 میلیون ریال جزای نقدی

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، رضا سعیدی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر حسب گزارش منطقه انتظامی همدان دو نفر اقدام به قاچاق انواع لوازم آرایشی کرده بودند.

وی افزود: پس از کسب اخبار و اطلاعات و اخذ حکم قضایی در این رابطه به انبار متهمان مراجعه که مقادیر زیادی لوازم آرایشی کشف  و به ظن قاچاق تحویل گمرک شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان تصریح کرد: با اعلام شکایت گمرک پرونده‌ای در این مورد تشکیل و به شعبه چهارم تعزیرات حکومتی همدان ارجاع شد و پس از انجام تحقیقات و تشریفات قانونی و صدور رأی، نامبردگان علاوه بر ضبط کالا به پرداخت مبلغ 268 میلیون و 678 هزار و 722 ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شدند.

وی با اشاره به محکومیت قاچاقچی پوشاک خارجی در تعزیرات حکومتی همدان بیان داشت: بر اساس گزارش منطقه انتظامی کبودراهنگ فردی که اقدام به قاچاق انواع پوشاک خارجی به وسیله یک دستگاه خودرو سمند کرده بود توسط مأموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز دستگیر و به ظن قاچاق تحویل مراجع قضایی شد.

سعیدی گفت: با اعلام شکایت گمرک در این زمینه پرونده‌ای تشکیل و به شعبه چهارم تعزیرات حکومتی همدان ارجاع شد که شعبه مربوطه نیز بعد از انجام تحقیقات نامبرده را علاوه بر ضبط کالا به پرداخت 145 میلیون و 23 هزار و 480 ریال جزای نقدی محکوم کرد.

وی ادامه داد: دو نفر که اقدام به قاچاق مقادیری لوازم خانگی به وسیله یک دستگاه خودرو نیسان کرده بودند نیز هنگام عبور از ایست و بازرسی شهید زارعی همدان توسط مأموران انتظامی دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان خاطرنشان کرد: با اعلام شکایت گمرک پرونده‌ای در این راستا در شعبه ویژه گلوگاه شهید زارعی همدان تشکیل شد که نامبردگان علاوه بر ضبط کالا در مجموع به پرداخت 123 میلیون و 67 هزار و 104 ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شدند.

انتهای پیام/89006/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول