اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار هیرمند خبر داد

اجرای عملیات بهسازی راه‌های 10 روستای شهرستان هیرمند

فرماندار هیرمند گفت: با اجرای عملیات بهسازی و آسفالت 8 کیلومتر راه روستایی، 10 روستای شهرستان هیرمند از مزایای این طرح بهره‌مند می‌شوند.

اجرای عملیات بهسازی راه‌های 10 روستای شهرستان هیرمند

به گزارش خبرگزاری فارس از هیرمند، سلطانعلی دهمرده صبح امروز از روند اجرای طرح آسفالت و بهسازی هشت کیلومتر راه روستایی در شهرستان هیرمند بازدید کرد.

وی در این بازدید اظهار داشت: اجرای عملیات بهسازی و آسفالت هشت کیلومتر راه روستایی و احداث 22 دهانه پل لوله‌ای با قطر یک متر، این محور در مسیر روستاهای اسماعیل علی، لورگ خاری و داشک انجام می‌شود.

فرماندار هیرمند ادامه داد: با اجرای عملیات بهسازی و آسفالت این محور، 10 روستا با جمعیتی بالغ بر 240 خانوار از مزایای آن برخوردار می‌شوند.

دهمرده اضافه کرد: اعتبارات این طرح 20 میلیارد ریال است که اجرای این طرح باعث ماندگاری مردم و عدم مهاجرت روستاییان در این مسیر خواهد شد.

این مسئول بیان داشت: با تصویب کمیته برنامه‌ریزی شهرستان هیرمند با امکانات و ماشین آلات اداره راه و شهرسازی شهرستان، طرح تعریض جاده هیرمند - بی‌بی دوست نیز آغاز شده است.

وی متذکر شد: مسیر هیرمند - بی‌بی دوست یکی از مسیرهای محدوده پر ترافیک است که همیشه شاهد تصادفات منجر به مرگ در این مسیر هستیم.

فرماندار هیرمند اذعان داشت: با اجرای این طرح علاوه بر کاهش تصادفات در این مسیر 30 روستا نیز از مزایای آن بهره‌مند خواهند شد.

انتهای پیام/75002/ن20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول