اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مایلی کهن:

به آینده صبا خوشبینم / بازیکنان صبا برابر تراکتورسازی خوب بودند

سرمربی تیم فوتبال صبای قم نسبت به سرنوشت تیمش در مسابقات فصل جدید لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور ابراز خوشبینی کرد.

به آینده صبا خوشبینم / بازیکنان صبا برابر تراکتورسازی خوب بودند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بعد از مسابقه تدارکاتی تیم‌های فوتبال صبای قم و تراکتور سازی تبریز مانند بازی‌های رسمی لیگ برتر نشست خبری با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه برگزار نشد و تنها در کنار زمین مسابقه فرصتی ایجاد شد تا گفت‌وگویی با سرمربیان دو تیم انجام شود.

محمد مایلی کهن به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال صبای قم در سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در پایان این دیدار در حالی که از نتیجه مسابقه راضی به نظر نمی‌رسید، اظهار کرد: بازی خوبی بود و به نظر من توانست محک مناسبی هم برای ما و هم برای تیم تراکتورسازی تبریز باشد.

وی ادامه داد: نسبت به نتیجه بازی اهمیت زیادی قائل نیستم زیرا در اینگونه بازی‌ها چیزی که اهمیت ندارد نتیجه مسابقه است، ما در این بازی به دنبال کسب نتیجه نبودیم بلکه هدفمان این بود که مقابل یکی از تیم‌های خوب لیگ آینده محک خوبی خورده باشیم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم بیان داشت: به هر حال با توجه به مدت زمانی که تیم در تمرینات آماده سازی به سر می‌برد و هنوز صد درصد به شرایط آرمانی نرسیده، بازیکنان صبای قم عملکرد خوبی در مقابل تراکتورسازی تبریز داشتند.

وی خاطرنشان کرد: فراموش نکنید که تیم‌ها این روزها در تمرینات بدنسازی قرار دارند و تیم ما نیز از این قائده مستثنی نیست، در مجموع از عملکرد تیم و تک تک بازیکنانی که در این دیدار در زمین مسابقه حضور داشتند راضی هستم.

مایلی کهن ابراز داشت: ما در لیگ جدید گام به گام برای ایجاد شرایط مطلوب در تیم تلاش می‌کنیم، صبا بازیکنان بسیار خوبی دارد و نفرات با تجربه ما خوب و کارآمد هستند و مهره‌های جوان ما انگیزه زیادی برای موفقیت در لیگ جدید دارند.

وی یاد آور شد: باز هم می‌گویم که نسبت به آینده این تیم در مسابقات سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور خوشبین هستم و ان‌شاءالله در مدت زمان باقی مانده تا لیگ جدید تلاش خود را بیشتر خواهیم کرد تا با بهترین شرایط به مصاف حریفان برویم.

دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و تراکتورسازی تبریز در قالب یک مسابقه تدارکاتی پیش از آغاز بازی‌های سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس دوشنبه شب دهم تیر ماه در ورزشگاه یادگار امام قم به انجام رسید و با برتری یک بر صفر به سود تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز به پایان رسید.

انتهای پیام/78002/خ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول