اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور جوانان جمیعت هلال احمر همدان:

ایجاد اردوگاه آموزشی هلال احمر از ضروریات ملایر است

معاون امور جوانان جمیعت هلال احمر استان همدان ایجاد اردوگاه آموزشی هلال احمر یکی از ضروریات شهرستان ملایر دانست.

ایجاد اردوگاه آموزشی هلال احمر از ضروریات ملایر است

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، مهدی ارشادی بعد از ظهر امروز در مراسم جشن نیمه شعبان با حضور امدادگران و داوطلبان هلال احمر شهرستان ملایر اظهار داشت: وقوع حادثه در دنیا امری طبیعی بوده و هیچ کس نمی‌تواند ادعا کند که از حوادث ایمن خواهد ماند.

وی با اشاره به اینکه خدمات‌رسانی در هنگام بروز حوادث مهم‌ترین التیام برای حادثه‌دیدگان است افزود: در سال‌های اخیر با بروز حوادث مهم از جمله زلزله در مناطق مختلف کشورمان همواره شاهد خدمات‌رسانی امدادگران و داوطلبان هلال احمر بوده‌ایم که در این حوادث به عنوان خط مقدم از سایرین نهادها در کمک رسانی حضوری به موقع داشته‌اند.

معاون امور جوانان جمیعت هلال احمر همدان تصریح کرد: سه بازوی توانمند در هلال احمر جوانان، امدادگران و داوطلبان هستند که در این راستا باید با برنامه‌ریزی بهتر و آموزش‌های منسجم‌تر این بازوان را تقویت کنیم.

وی ابراز داشت: آموزش‌هایی که داوطلبان و امدادگران در هلال احمر می‌بینند بی‌شک به خانواده‌های آنها نیز انتقال پیدا می‌کند و در این راستا خانواده‌ها نیز می‌توانند با آگاهی لازم در مقابل حوادث خود را ایمن کنند.

ارشادی در ادامه عنوان کرد: هم اکنون استان همدان ظرفیت خوبی برای ساخت اردوگاه‌های آموزشی هلال احمر را دارد که در این راستا با برنامه‌ریزی‌های لازم باید از ظرفیت‌های موجود برای شاخت این اردوگاه‌ها استفاده شود.

وی یادآور شد: شهرستان ملایر نیز با توجه به وسعت و جمعیتی که دارد نیازمند ساخت اردوگاه آموزشی برای استفاده داوطلبان و جمعیت هلال احمر است.

معاون امور جوانان جمیعت هلال احمر همدان ساخت این اردوگاه را برای ملایر یک ضرورت برشمرد و گفت: اگر زمین برای ساخت این اردوگاه تأمین شود ما از استان آمادگی لازم را برای تامین اعتبار ساخت این اردوگاه داریم.

وی از فعالیت یک‌هزار و 200 پیشاهنگ هلال احمر در سطح استان خبر داد و افزود: این تعداد  توسط 117 مربی آموزش‌های لازم را می‌بینند.

در ادامه رئیس جمعیت جوانان هلال احمر ملایر نیز از عضویت 9 هزار نفر از جوانان ملایری در هلال احمر این شهرستان خبر داد و افزود: بیش از 200 نفر امسال به این اعضا افزوده شده‌اند که عضوگیری در هلال احمر ادامه دارد.

علی مرتضی میرزایی بیان داشت: یک هزار و 574 نفر مربوط به سازمان امداد و چهار هزار و 955 نفر مربوط به سازمان جوانان هلال احمر هستند.

وی از عضویت 2 هزار و 101 نفر در سازمان داوطلبان هلال احمر ملایر خبر داد و گفت: 370 نفر نیز به طور مشترک در این سه سازمان جمعیت هلال احمر شهرستان ملایر فعالیت می‌کنند.

رئیس جمعیت جوانان هلال احمر ملایر به فعالیت‌های اعضای جمعیت هلال احمر ملایر اشاره و تصریح کرد: اعضای جمعیت هلال احمر به اصول انسان‌دوستانه هلال احمر پایبند هستند و در حوزه‌های امدادی، آموزشی، فرهنگی و مذهبی فعالیت دارند.

در پایان این مراسم نیز از 350 نفر از جوانان، داوطلبان و امدادگران هلال احمر شهرستان ملایر تقدیر شد.

انتهای پیام/89013/ت40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول