اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد گرگان خبر داد

پذیرش دانشجو در مقطع دکتری در دانشگاه آزاد گرگان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گرگان گفت: این دانشگاه از مهرماه سال‎جاری در مقطع دکتری اقدام به پذیرش دانشجو خواهد کرد.

پذیرش دانشجو در مقطع دکتری در دانشگاه آزاد گرگان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی گرگان، حسین عجم‌نوروزی اظهار داشت: براساس پیگیری‌های صورت گرفته و با توجه به توانمندی‌های واحد گرگان، این دانشگاه توانست مجوز پذیرش دانشجوی دکتری در رشته زراعت را از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری کسب کند.

وی افزود: کسب مجوز دوره دکترا افتخاری دیگر برای این واحد دانشگاهی است که زمینه مناسبی برای ایجاد بسترهای لازم در راستای توسعه آموزش کشاورزی علمی در استان گلستان را فراهم می‌کند.

دبیر هیئت امنای دانشگاه آزاد در استان گلستان اظهار داشت: این واحد دانشگاهی با بهره‌مندی از توانمندی‌ اساتید مجرب، ضمن کمک به توسعه روزافزون کشاورزی استان با فراهم کردن شرایط و تسهیلات در این رشته مانع خروج سرمایه‌های انسانی از استان شده و فضای مناسبی برای علاقمندان به ادامه تحصیل در مقطع دکتری زراعت فراهم خواهد آورد.

وی خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد گرگان از مهر ماه سال‎جاری در مقطع دکتری اقدام به پذیرش دانشجو خواهد کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گرگان با اشاره به توانمندی دانشگاه در پرورش دانشجویان در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری زراعت گفت: دانشگاه آزاد گرگان با همکاری سایر سازمان‌ها، نهادها، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی گام‌های موثری در پیشبرد اهداف استراتژیک کشاورزی استان گلستان برخواهد داشت و مسیر توسعه کشاورزی استان تحت این همکاری و برنامه‎ریزی شتاب بیشتری خواهد گرفت.

شایان ذکر است؛ تاکنون 41 نفر در مقطع کارشناسی ارشد و یک‌هزار و 645 نفر در مقطع کارشناسی این رشته از این واحد دانشگاهی دانش آموخته شده‌اند.

انتهای پیام/2307/ذ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول