اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته خودکفایی شرکت پتروشیمی جم خبر داد

بومی‌سازی 59 قلم کالای تخصصی در پتروشیمی جم

رئیس کمیته خودکفایی شرکت پتروشیمی جم از بومی‌سازی 59 قلم کالای تخصصی در پتروشیمی جم خبر داد.

بومی‌سازی 59 قلم کالای تخصصی در پتروشیمی جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، عباس احمدی بعد از ظهر امروز در نشست مسئولان اظهار داشت: پتروشیمی جم در یکسال اخیر در مسیر رشد و توسعه در حرکت است و به موفقیت‌های خوبی رسیده‌ایم.

وی از ابتکارات ارزشمند توسط متخصصان داخلی در این مجموعه خبر داد و افزود: قطعه DIE PLATE دستگاه اکسترودر واحد پلی اتیلن سبک خطی با همکاری سازندگان رتر داخلی در پتروشیمی جم سنگ‌زنی شد.

رئیس کمیته خودکفایی شرکت پتروشیمی جم از بومی‌سازی 59 قلم کالای تخصصی در پتروشیمی جم خبر داد و خاطر نشان کرد: کمیته خودکفایی با حمایت‌های همه جانبه مدیریت و همکاری تمامی واحدهای مجتمع در سه ماهه اول سالجاری موفق شد 59 قلم کالای مورد نیاز مجتمع به تعداد 483 عدد را با همکاری 21 سازنده برتر داخلی‌سازی تولید کند.

احمدی تصریح کرد: همچنین متخصصان داخلی موفق شدند قطعه DIE PLATE  دستگاه اکسترودر واحدپلی اتیلن سبک خطی را در داخل کشور سنگ‌زنی کرده و این افتخار را نصیب شرکت پتروشیمی جم کنند.

احمدی ابراز داشت: ساخت قطعات مذکور در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی علاوه بر به کارگیری توان سازندگان داخلی، راهی برای شکستن تحریم‌ها، اشتغالزایی، ایجاد روحیه خودباوری مضاعف و جلوگیری از خروج ارز از کشور است.

وی گفت: باید دست به دست هم دهیم و با تلاش بیشتر و مؤثرتر در راستای رشد و توسعه منطقه اهتمام ورزیم و در این راستا نباید هیچ فرصتی را هدر دهیم.

انتهای پیام/2451/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول