اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

حمایت ۵۸ درصد فلسطینی‌ها با آغاز انتفاضه سوم/موافقت 78 درصد اسرائیلی‌ها با کوچ اجباری اعراب

نتایج تازه‌ترین نظرسنجی بعمل آمده نشان داد که 78 درصد اسرائیلی‌ها با سیاست‌های رژیم صهیونیستی مبنی بر کوچ اجباری فلسطینیان موافق هستند.

حمایت ۵۸ درصد فلسطینی‌ها با آغاز انتفاضه سوم/موافقت 78 درصد اسرائیلی‌ها با کوچ اجباری اعراب

به گزارش خبرگزاری فارس، روزنامه صهیونیستی معاریو نوشت که 58 درصد فلسطینیان با آغاز انتفاضه سوم فلسطینیان علیه رژیم صهیونیستی موافق هستند و از برادران فلسطینی خود در کرانه باختری و نوار غزه حمایت می‌کنند و در صورت وقوع انتفاضه در کنار آنها می‌ایستند.

بر پایه این گزارش، 51 درصد اسرائیلی‌ها نیز از افزایش جمعیت اعراب در اسرائیل می ترسند و نگران آن هستند که بر جمعیت یهودیان تاثیر بگذارد.

بر اساس این گزارش، 78 درصد اسرائیلی‌ها نیز با سیاست‌های جدید اسرائیل علیه فلسطینیان اعم از تشویق به شهرک‌سازی و اقدام به مهاجرت اجباری علیه فلسطینیان به منظور حفظ اکثریت یهودیان در اسرائیل موافق هستند.

رژیم صهیونیستی با سیاست‌های مختلف اعم از تخریب خانه‌های فلسطینیان به بهانه نداشتن مجوز بویژه در قدس اشغالی و تحمیل مالیات‌های سنگین و اعمال فشار بر شهروندان فلسطینی سعی دارد آنها را به کوچ اجباری از سرزمین خود وادار سازد.

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول