اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

شهدای الاقصی: روابط ما با حزب‌الله «استراتژیک» است

گردان‌های شهدای الاقصی فلسطین با صدور بیانیه‌ای بر روابط استراتژیک و پایدار با حزب‌الله لبنان و «سیدحسن نصرالله» تاکید کرد.

شهدای الاقصی: روابط ما با حزب‌الله «استراتژیک» است

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از خبرگزاری معا، گردان‌های شهدای الاقصی از امت اسلامی و عربی خواست تا جلوی ریخته شدن خون مردم سوریه را بگیرند و تاکید کرد که گفت‌وگوی ملی سوریه تنها راه برون رفت از این بحران است.

این گردان‌ها بر وجود روابط استراتژیک و پایدار خود با حزب‌الله و سید حسن نصرالله تاکید کرد و افزود که وعده آنها مبنی بر اینکه قطب‌نمای آنها به سمت مسجدالاقصی و قضیه فلسطین است تا پایان اشغالگری باقی خواهد ماند.

این گردان‌ها در بیانیه خود به همه آزادگان جهان هشدار داد که آخرین حلقه طرح صهیونیستی-آمریکایی یهودی‌سازی مسجدالاقصی در برابر چشمان مسلمانان است.

گردان‌های مذکور گروه‌های مقاومت و آزادگان جهان را به بسیج عمومی برای مقابله با توطئه‌های صهیونیستی-آمریکایی فراخواند و تصریح کرد که آمریکا و اسرائیل باید بدانند که یهودی‌سازی مسجدالاقصی به منزله اعلان جنگ نامحدود است که به زوال اسرائیل و حامیان آن خواهد انجامید.

این گردان‌ها در ادامه به علمای مسلمان در جهان اسلام نسبت به گرفتار شدن در دام طرح صهیونیستی-آمریکایی و تهاجم غربی به منطقه عربی تحت عنوان دموکراسی، حقوق بشر و تغذیه فتنه‌های طایفه‌ای هشدار داد و تاکید کرد که تنها نبرد با رژیم اشغالگر اسرائیل است.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول