اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار آذربایجان غربی:

ظرفیت‌های بخش تعاون در حال بالفعل شدن است

معاون مدیریت و برنامه‌ریزی استاندار آذربایجان غربی گفت: ظرفیت‌های نهفته در بخش تعاون باید به شکل درست برای اقشار مختلف جامعه تبیین شود، چرا که امروز شاهد هستیم، ظرفیت‌های این بخش در حال بالفعل شدن است.

ظرفیت‌های بخش تعاون در حال بالفعل شدن است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، غلام‌رضا دیزج‌نژاد ظهر امروز در جلسه هم‌اندیشی اتاق تعاون که در محل سالن جلسات این معاونت تشکیل شد، اظهار داشت: تلاش‌های زیادی صورت گرفت، تا اینکه در نهایت فرهنگ تشکیل تعاونی در جامعه نهادینه شد، به طوری که در حال حاضر زنجیره‌ای از تولید، توزیع، عرضه، صادرات و فروش شکل گرفته است.

وی با بیان اینکه باید در راستای ایجاد فضای رقابتی بین تعاونی‌ها گام برداشت، افزود: زنجیره‌های تولید و توزیع در بخش تعاون باید مورد بررسی قرار گیرد، سپس خوشه‌های تولید در بخش تعاون ایجاد شود، در نهایت فضای رقابتی باید برای فعالان تعاونی‌ها خلق کرد.

معاون مدیریت و برنامه‌ریزی استاندار آذربایجان غربی به حضور پررنگ صنعت نقل و عرقیات گیاهی در حوزه صادرات، اشاره کرد و بیان داشت: در بخش صنعت، خوشه نقل و عرقیات گیاهی ایجاد شده است، که به دلیل تولید و بسته‌بندی باکیفیت، صادر هم می‌شود.

دیزج‌نژاد بررسی ظرفیت‌های بخش تعاون در استان‌های همجوار را مورد تاکید قرار داد، اظهار داشت: چنانچه در این راستا گام برداشته شود، می‌توان بین تعاونی‌های شمال‌ غرب کشور پیوند و تعامل برقرار کرد، تا به این ترتیب به طور مستمر رشد و توسعه پیدا کرده و در اشتغال‌زایی موثر واقع شوند.

معاون مدیریت و برنامه‌ریزی استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه تعاونی‌ها باید مسئولیت‌ اقدامات فاخر و مهم را عهده‌دار شوند، اظهار داشت: فرهنگ تشکیل تعاونی و فعالیت جمعی در جامعه شکل گرفته است، به طوری که اگر مقدمات لازم برای فعالیت آنها فراهم شود، می‌توانند عهده‌دار کارهای مهم شوند.

انتهای پیام/61002/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول