اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره خدمات فنی تعاون روستایی خراسان شمالی مطرح کرد

اخذ پروانه مکانیزاسیون توسط 2 شرکت تعاونی خراسان شمالی

رئیس اداره خدمات فنی و کشاورزی سازمان تعاون روستایی خراسان شمالی گفت: 2 شرکت تعاونی تولید و کشاورزی این سازمان پروانه مکانیزاسیون برای تأمین ماشین‌آلات مکانیزه کشاورزی مورد نیاز خود را اخذ کردند.

اخذ پروانه مکانیزاسیون توسط 2 شرکت تعاونی خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی سازمان تعاون روستایی خراسان شمالی، حسین احمدآبادی اظهار کرد: در سال مالی 91 وزارت جهاد کشاورزی دستورالعملی را مبنی بر اعطای تسهیلات و کمک بلاعوض به تشکل‌های زیرمجموعه سازمان تعاون روستایی برای تأمین ماشین‌آلات مکانیزه کشاورزی از طریق معاونت تولیدات گیاهی سازمان‌ جهاد کشاورزی استان ابلاغ کرد.

به گفته وی، بر همین اساس شرکت تعاونی تولید شیروان و شرکت تعاونی کشاورزی اسفراین نیز نسبت به اخذ پروانه مکانیزاسیون اقدام کرده تا بتوانند با اخذ این پروانه از تسهیلات دولتی برای خرید کمباین برداشت غلات و سیب زمینی و همچنین خرید تراکتورهای سنگین و نیمه سنگین بهره‌مند شوند.

احمدآبادی با اشاره به اخذ پروانه‌های مکانیزاسیون برای این 2 شرکت یاد شده، افزود: آنان تا پایان سال 92 مهلت دارند نسبت به تهیه طرح‌های مکانیزاسیون خود اقدام کرده تا به بانک عامل برای اخذ تسهیلات به منظور خرید ماشین‌آلات معرفی شوند.

وی تصریح کرد: این تسهیلات بلاعوض از محل صندوق توسعه بخش کشاورزی استان به این شرکت‌ها اعطا خواهد شد.

رئیس اداره خدمات فنی و کشاورزی سازمان تعاون روستایی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: ماشین‌آلات مکانیزه کشاورزی که توسط شرکت‌های تعاونی تولید و کشاورزی سازمان تعاون روستایی استان خریداری شوند در حوزه عمل این شرکت‌های تعاونی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/63002/ز/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول