اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب اعتدال و توسعه گیلان عنوان کرد

شکل‌گیری گفتمان اعتدالگرایی در دولت روحانی

دبیر حزب اعتدال و توسعه گیلان با بیان اینکه روحانی هرگز برای دروی مسئولان داس بر دست نمی‌گیرد، از شکل‌گیری گفتمان اعتدالگرایی در دولت این رئیس جمهور منتخب خبر داد.

شکل‌گیری گفتمان اعتدالگرایی در دولت روحانی

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، کیوان محمدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به میانه‌روی روحانی اظهار کرد: حجت‌الاسلام حسن روحانی با شعار اعتدال‌گرایی پا به عرصه انتخابات گذاشت.

وی با بیان اینکه حزب اعتدال و توسعه نخستین حزب حامی و دعوت کننده از روحانی برای حضور در انتخابات بود، افزود: اعتدال‌گرایی گفتمانی مستقل است که قطب سوم سیاسی کشور را ایجاد کرده و تمام جریان‌های سیاسی در آن حضور دارند.

دبیر اعتدال و توسعه شاخه گیلان گفت: اعتدال‌گرایی یک روش برای رسیدن به هدف است و حزب اعتدال و توسعه تمام تلاش خود را برای کمک به دولت اعتدال‌گرا انجام می‌دهد.

*درگیری جناح‌های سیاسی به حداقل می‌رسد

وی با بیان اینکه حزب اعتدال و توسعه معتقد به بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها برای توسعه کشور است، تصریح کرد: باید رفیق هم باشیم و برای توسعه ایران اسلامی تلاش کنیم.

محمدی با بیان اینکه توسعه بدون آرامش به دست نمی‌آید، گفت: درگیری جناح‌های سیاسی را به حداقل می‌رسانیم و امروز طلیعه روزگاری جدید برای توسعه و آبادانی کشور است.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات 92 در سلامت کامل، خاطرنشان کرد: مدیریت انتخابات 92 بسیار قوی و منسجم عمل کرد.

*جابه‌جایی خدماتی نداریم/روحانی برای دروی مسئولان داس بر دست نمی‌گیرد

سخنگوی ستاد روحانی در گیلان با بیان اینکه تغییر در مدیریت‌های سیاسی امری طبیعی است، گفت: روحانی کلید تدبیر به همراه داشته است و هرگز برای دروی مسئولان داس بر دست نمی‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: مسئولانی که در خدمت بی‌منت به مردم پیشگام هستند، تغییر نمی‌کنند و اولویت با خادمان به ملت است.

محمدی با تصریح بر اینکه بی‌ثباتی مدیریتی در دولت تدبیر و امید روحانی هیچ‌گونه جایگاهی ندارد، یادآور شد: عقلانیت در امور حرف نخست را می‌زند.

*انتخاب روحانی امید بخش است

وی با اشاره به شعار تدبیر و امید روحانی در انتخابات، خاطرنشان کرد: روحانی به تمام شعارها و وعده‌های خود پایبند بوده و هرگز سخنی صرفاً تبلیغی را بر زبان نیاورده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: انتخابات 92 و انتخاب دکتر روحانی به جامعه آرامش داده و مردم را به آینده‌ای درخشان امیدوار کرده است.

انتهای پیام/2300/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول