اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد:

مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمنان از وظایف کانون پرورش فکری است

رئیس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمنان از وظایف کانون پرورش فکری است.

مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمنان از وظایف کانون پرورش فکری است

سید هانی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج به عمده برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اشاره کرد و اظهار داشت: فعالیت‌های مهم ارائه شده به جامعه هدف شامل برنامه‌های فرهنگی، هنری، علمی، اسلامی بوده و استقبال از برنامه‌های کانون مناسب گزارش شده است.

وی ادامه داد: برنامه‌های کانون با محوریت کتاب و کتاب‌خوانی بوده که مجموعه کتاب‌ها، فیلم‌ها، بازی‌ها و سرگرمی‌های کانون توسط کارشناسان مختلف کشوری مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و سپس در اختیار کودکان قرار داده می‌شود.

رئیس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد اعتماد به کانون پرورش فکری را از اهمیت خاصی برشمرد و تصریح کرد: امروزه دشمن با انواع فیلم‌ها، بازی‌ها و ... به خانه‌ها وارد شده و جنگ نرم علیه ایران را آغاز کرده است از این رو کانون پرورش فکری با آگاهی و هوشیاری و نظارت بر تولیدات ارائه شده به جامعه هدف در مقابله با عوامل جنگ نرم ایستادگی می‌کند.

وی ادامه داد: دشمن با اجرای برنامه‌های میان‌مدت و بلندمدت در بین نوجوانان و جوانان و تأثیرپذیری منفی آن در خانواده و جامعه قصد ضربه زدن به سرمایه‌های ارزشمند کشور که همان کودکان، نوجوانان و جوانان است را دارد.

این مسئول با بیان این‌که کودکان به فیلم‌ها و بازی‌های پر هیجان تمایل بیشتری دارند، تأکید کرد: دشمنان با صرف هزینه‌های زیاد و توزیع فیلم‌های غیر مجاز قصد ضربه زدن به نظام را دارند از این رو مسئولان و متولیان امر ساماندهی امور کودکان و نوجوانان می‌توانند با اجرای برنامه‌های متناسب از تمایل جامعه هدف به فیلم‌های موهون و مستحجن بکاهند تا آسیبی کودکان را تهدید نکند.

رئیس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد بخشی از وظایف این مرکز را مقابله با تهاجمات فرهنگی دشمن عنوان کرد و گفت: کانون پرورش فکری با اجرا و ساماندهی برنامه‌های فرهنگی و آموزشی به منظور کاهش تمایلات جامعه هدف به اقلام غیرفرهنگی مستحجن و نامناسب خدمات شایسته‌ای ارائه می‌کند.

وی در ادامه ایجاد مراکز فرهنگی و هنری را از دیگر برنامه‌های مقابله با تهاجم فرهنگی غرب خواند و گفت: کودکان با حضور در کلاس‌های این مراکز تمایل کمتری نسبت به برنامه‌های طراحی شده توسط دشمن دارند از این رو کانون بر اساس وظیفه و رسالت خود با توزیع و پخش فیلم‌ها و اقلام فرهنگی معتبر در حیطه کاری خود برای مقابله با هجمه‌های فرهنگی وارد عرصه می‌شود.

انتهای پیام/82011/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول