اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس:

اعتبارات توسعه روستاهای اطراف بخش مرکزی بویراحمد لحاظ شود

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیران در توزیع اعتبارات آینده، مناطق و روستاهای اطراف بخش مرکزی بویراحمد را به صورت ویژه لحاظ کنند.

اعتبارات توسعه روستاهای اطراف بخش مرکزی بویراحمد لحاظ شود

غلام‌محمد زارعی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به وضعیت نامطلوب معابر، محیط زندگی و ارائه خدمات در روستاهای اطراف بخش مرکزی بویراحمد به خصوص حوزه‌های سر رود جنوبی و شمالی اظهار داشت: نیازهای عمرانی و خدماتی روستاهای اطراف شهر یاسوج مغفول مانده است.

وی با بیان این‌که بازدیدی گذری از روستاهای اطراف شهر یاسوج شاهد این مدعا است، افزود: روستاهای این بخش از حیث زیرساخت‌های عمرانی نواقص زیادی دارند.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که رسیدگی به مناطق محروم از اولویت‌های دولت‌ها بوده و در سال‌های اخیر شاهد هدایت بودجه و اعتبارات به سمت این مناطق بوده‌ایم، عنوان کرد: در اولویت قرار دادن و توجه به مناطق محروم، اقدامی درست و مناسب است و همچنان جای کار بسیاری دارد اما این اقدام نباید مانع توجه به مناطق اطراف شهرها که جمعیت قابل توجهی دارند، شود.

وی از مدیران استانی درخواست کرد به مدیران شهرستانی تأکید شود در توزیع اعتبارات آینده، توسعه مناطق اطراف بخش مرکزی بویراحمد مورد توجه ویژه قرار گیرد.

ارایه و اجرایی کردن ایده‌های جدید مدیریتی راهکار بهره‌برداری از ظرفیت‌های بالقوه

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی به سیاست منطقی و اصولی دولت برای تحویل منابع طبیعی مستعد و فاقد پوشش جنگلی به افراد جهت توسعه باغداری و کشاورزی اشاره کرد و اظهار داشت: این سیاست باید با هدف بهره‌برداری از ظرفیت‌های استان با نگرشی مثبت اجرایی شود.

زارعی به انجام اقدامات مناسب در این راستا در حوزه‌های سپیدار و جلیل اشاره کرد و گفت: توسعه باغداری و کشاورزی در شیب‌های تند اقدامی قابل تقدیر است که علاوه بر توسعه منابع طبیعی، بهبود درآمد و وضعیت معیشتی کشاورزان را در پی دارد.

وی بر لزوم بهره‌برداری از ظرفیت‌های نهفته و قابل استفاده نقاط مختلف استان تأکید کرد و اظهار داشت: در صورت برخورد مسئولانه و برنامه‌ریزی اصولی در استفاده از منابع طبیعی فاقد پوشش جنگلی به‌ویژه در مناطق روستایی، شاهد تغییر فضای استان خواهیم بود.

زارعی دوری از روزمرگی در کارهای اداری، ارائه ایده‌های جدید مدیریتی و اجرایی کردن آن‌ها را راهکاری جهت بهره‌برداری از ظرفیت‌های نهفته و بالقوه استان دانست.

انتهای پیام/82015/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول