اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان برنامه 5 ‌ساله شهرداری اصفهان

محرومیت‌زدایی از مناطق محروم اصفهان ادامه دارد

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: محرومیت‌زدایی از مناطق محروم یکی از محور‌های برنامه پنج‌ساله شهرداری اصفهان است و این رویکرد تا پایان این برنامه ادامه پیدا می‌کند.

محرومیت‌زدایی از مناطق محروم اصفهان ادامه دارد

مصطفی بهبهانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان اینکه رسیدگی به وضعیت مناطق محروم سبب توسعه و ارتقای شهر می‌شود، اظهار کرد: با توجه به این موضوع امکانات و خدمات مختلف باید به صورت یکسان در محلات و مناطق مختلف شهر توزیع شود.

وی به یکی از مهم‌ترین برنامه‌های شهرداری و مدیریت شهری در شهر اصفهان اشاره کرد و ادامه داد: محرومیت‌زدایی از مناطق مختلف شهر اصفهان یکی از مهم‌ترین سیاست‌ها و رویکرد‌های شهرداری اصفهان به شمار می‌رود.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه تاکنون پروژه‌های مختلف و متنوعی در مناطق محروم شهر اصفهان اجرا شده است، تصریح کرد: محرومیت‌زدایی از مناطق محروم یکی از محور‌های برنامه پنج‌ساله شهرداری اصفهان است و این رویکرد تا پایان این برنامه ادامه پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه تفکر مدیریت شهری اصفهان در راستای رسیدگی به امور محلات نیز رویکرد محله‌محوری و مسجد‌محوری است، اضافه کرد: شورای شهر از لحاظ مباحث فرهنگی به میزان بسیاری به مسجد‌محوری توجه داشته و از لحاظ ساختار فیزیکی، کالبدی، اجتماعی و مشارکت مردم در راستای فعالیت‌های شهری نیز به محله‌محوری توجه داشته است.

بهبهانی با اشاره به اینکه برخی از مناطق شهرداری از درآمد بالایی برخوردار هستند، اما درآمد مناطق محروم شهرداری پایین است، تاکید کرد: با توجه به این موضوع شهرداری و مدیریت شهری اصفهان همیشه بودجه‌ها و اعتباراتی را از مناطق توانمند به مناطق محروم موجود در سطح شهر اختصاص می‌دهد.

وی به نحوه استفاده از این بودجه‌ها در مناطق محروم شهر اشاره کرد و افزود: عمده این اعتبارات برای اجرای پروژه‌های مختلف در مناطق محروم شهر هزینه می‌شود و ورزشگاه‌ها، فرهنگ‌سرا‌ها، کتابخانه‌ها، پارک‌های محلی، خیابان‌سازی‌ها و پیاده‌رو‌سازی‌ها از جمله پروژه‌های زیر‌بنایی اجرا شده در این مناطق است.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه شهرداری و مدیریت شهری با اجرای این پروژه‌ها درصدد کاهش محرومیت از مناطق ضعیف و محروم موجود در سطح شهر است، گفت: همچنین با انجام این اقدامات اختلاف طبقاتی موجود در میان مناطق به حداقل می‌رسد.

انتهای پیام/63004/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول