اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یزد و سیبری روابط همکاری برقرار می‌کنند

نماینده منطقه سیبری فدراسیون روسیه و سرکنسول روسیه در ایران از واحد تولیدی کاشی و سرامیک پرسپولیس مهریز بازدید و بر افزایش همکاری‌های این منطقه تاکید کردند.

یزد و سیبری روابط همکاری برقرار می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از مهریز، نماینده منطقه سیبری فدراسیون روسیه و عضو هیئت رئیسه اتاق بازرگانی سیبری به همراه مصطفی بیلی سرکنسول روسیه در ایران، پیش از ظهر امروز از واحد تولیدی کاشی و سرامیک پرسپولیس مهریز بازدید کردند.

مصطفی بیلی در این بازدید یزد و سیبری را از مراکز کلیدی صنعتی ایران و فدراسیون روسیه دانست و بر افزایش همکاری‌های این منطقه تاکید کرد.

در حاشیه این بازدید نیز رمضانی، مدیرعامل کاشی پرسپولیس مهریز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: این واحد تولیدی با هشت خط تولید و تولید سالانه 12 میلیون متر تولید کاشی و سرامیک، بالاترین حجم صادرات استان یزد را در سال 91 با 18 میلیارد دلار داشته است.

وی افزود: مجتمع کاشی و سرامیک پرسپولیس مهریز با هشت خط تولید و 600 نفر اشتغالزایی، ماهانه یک میلیون متر مربع کاشی دیوار و کف تولید می‌کند.

انتهای پیام/90005/و20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول