اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت نساجی بردیای جنوب:

مسئولان برای رفع مشکلات صادرات همکاری کنند

مدیرعامل شرکت نساجی بردیای جنوب گفت از مسئولان می‌خواهیم تا برای رفع مشکلات صادرات همکاری کنند.

مسئولان برای رفع مشکلات صادرات همکاری کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، محمد یونسی امروز در آیین تجلیل از واحدهای نمونه صنعتی محدوده منطقه آزاد اروند که با حضور مسئولان سازمان توسعه تجارت و صنعت‌گران شهرهای آبادان و خرمشهر در سالن همایش‌های هتل کاروانسرا برگزار شد در سخنانی اظهار کرد: این شرکت از سال 84 و با 15 نفر پرسنل فعالیت خود را آغاز کرد.

وی افزود: در بدو راه‌اندازی شرکت بردیای جنوب اهداف به سه گروه کوتاه، میان و بلندمدت تقسیم شد.

مدیرعامل شرکت نساجی بردیای جنوب ادامه داد: بر این اساس ارزیابی مشکلات بازار، فعالیت رقبا و ارزیابی مشکلات مشتریان در راستای مشتری‌مداری در اهداف کوتاه مدت قرار گرفت.

یونسی تصریح‌کرد: گسترش فروش در کشور و همکاری با شرکت‌های بزرگ همچون فولاد و پالایشگاه‌های کشور در زمینه تامین البسه کار آنها از اهداف میان‌مدت این  شرکت تولید لباس‌های کار بود.

وی اضافه‌کرد: در این زمینه خوشبختانه به موفقیت‌های مهمی دست یافته و هم‌اکنون تامین‌کننده البسه کار شرکت‌های مهمی همچون فولاد خوزستان، فولاد مبارکه و پالایشگاه‌های کشور هستیم.

مدیرعامل شرکت نساجی بردیای جنوب خاطرنشان‌کرد: همچنین این شرکت به عنوان واحد نمونه استان نیز انتخاب و گواهی‌نامه‌های مختلف کیفیت را دریافت کرده است.

یونسی افزود: ورود به عرصه صادرات از اهداف بلند مدت شرکت بردیای جنوب بود که در این راستا گام‌هایی برداشته شده و صادرات محصولات این شرکت به عراق در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت نساجی بردیای جنوب ادامه داد: البته در حوزه صادرات ما مشکلاتی را داریم که از مسئولان می‌خواهیم در این خصوص چاره‌اندیشی کنند.

انتهای پیام/72008/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول