اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس صنعت، معدن و تجارت تویسرکان خبر داد

برخورد شدید با نانوایان متخلف/فعالیت 135 نانوایی در تویسرکان

رئیس صنعت، معدن و تجارت تویسرکان گفت: همه فعالان در عرصه نان و نانوایی‌ها تلاش کنند رعایت قانون را سرفصل کاری خود تعریف کنند، در غیر این صورت با متخلفان طبق قانون برخورد می‌شود.

برخورد شدید با نانوایان متخلف/فعالیت 135 نانوایی در تویسرکان

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، رضا سلیمانی بعد از ظهر امروز در جلسه بررسی و نظارت بر نانوایی‌ها اظهار داشت: همه نانوایان باید در تمامی فرایند پخت نان موارد بهداشتی را رعایت کنند چرا که نان به عنوان کالای‌های  ضروری در سبد مواد غذایی زندگی در سلامت همه اقشار جامعه تأثیر زیادی دارد.

وی رعایت قانون از سوی همه فعالان در این حوزه را لازمه کار دانست و تصریح کرد: همه عوامل و مجریان در این عرصه باید در راستای خدمات‌دهی مطلوب و رضایت‌مندی مردم اهتمام وافر در به‌کارگیری قانون داشته باشند.

رئیس صنعت، معدن و تجارت تویسرکان با بیان اینکه به استناد ماده 110 قانون برنامه پنجم توسعه وظایف امور آرد و نان از فرمانداری‌ها به اداره صنعت، معدن و تجارت واگذار شده است، گفت: تمام بازرسی‌ها از امروز توسط واحد بازرسی این نهاد و مجمع امور صنفی از نانوایی‌های سطح شهرستان انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اداره صنعت، معدن و تجارت با هر گونه تخلف برخورد خواهد کرد، تصریح کرد: همه فعالان در عرصه نان و نانوایی‌ها تلاش کنند رعایت قانون را در سر فصل کاری خود تعریف کنند، در غیر این صورت با آنها طبق قانون برخورد می‌شود.

سلیمانی افزود: همشهریان عزیر می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف اعم از گرانفروشی، کم‌فروشی و کیفیت نان با تلفن‌های 124، 4223204 و 4223500 تماس بگیرند و تخلف را اطلاع دهند.

وی با تأکید بر اینکه در خصوص تخلف ارجاع داده شده پیگیری‌های لازم انجام خواهد، بیان داشت: انتظار می‌رود شهروندان، ما را در اجرایی این امر مهم  در راستای سلامت جامعه یاری و حمایت کنند.

رئیس صنعت، معدن و تجارت تویسرکان در پایان از خدمات‌دهی 135 نانوایی بربری، لواش، سنگکی و تنوری زیر نظر نهادهای مربوطه در سطح شهرستان خبر داد.

انتهای پیام/89010/ت30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول