اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تویسرکان:

روند برنامه‌ کاری نانوایی‌های فعال تویسرکان بازبینی شود

فرماندار تویسرکان گفت: روند برنامه‌ کاری تمام نانوایی‌های فعال در سطح شهرستان بازبینی شود.

روند برنامه‌ کاری نانوایی‌های فعال تویسرکان بازبینی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، حسین‌شرکائی بعد از ظهر امروز در جلسه بررسی و نظارت بر نانوایی‌ها با تأکید بر اینکه روند برنامه‌ کاری تمام نانوایی‌های فعال در سطح شهرستان بازبینی شود، ابراز کرد: همه ما برای خدمات‌دهی درست و به‌موقع به مردم در همه بخش‌ها به‌ویژه پخت نان، کیفیت، توزیع و... در سطح شهر و روستا موظف به خدمت صادقانه هستیم.

وی با بیان اینکه رضایت‌مندی مردم از خدمات ارائه شده باید مد نظر همه فعالان این عرصه باشد، ابراز داشت: اگر در هنگام انجام کار کوتاهی و تعلل داشته باشیم باید در درگاه خداوند پاسخگوی اعمال خود باشیم .

فرماندار تویسرکان اذعان داشت: آگاهی‌بخشی برای استفاده بهینه و کاربردی از همه نعمت‌هایی که در اختیار ما است، کمک می‌کند که از آن به نحو کامل و شایسته استفاده کنیم.

وی کیفی‌سازی در عرضه کالا را لازمه موفقیت در کار خواند و تأکید کرد: همه نانوایان رعایت تمام اصول در پخت و عرضه آن به مشتریان را در اولویت کار خود قرار دهند، در این صورت رضایت‌مندی دوسویه خواهد بود.

شرکائی فرهنگسازی مصرف درست نان و توجه به کیفیت نان برای استفاده مصرف‌کنندگان را ضروری دانست و اضافه کرد: مصرف بهینه ضمن کاهش هزینه شخص از هدررفت منابع ملی جلوگیری و زمینه‌ساز رشد و پیشرفت هم می‌شود.

وی تعامل نهادهای مربوطه با رسانه‌ها برای اطلاع‌رسانی و شفاف‌سازی در خصوص نان را خواستار شد و گفت: آگاه‌سازی در مبحث موضوعات حیاتی و ارزشمندی همانند نان یک امر ضروری است، و تبادل و نشر اطلاعات این مهم در بستر اجتماع کمک بسزایی در مصرف و پخت نان خواهد داشت.

فرماندار شهرستان تویسرکان با تأکید بر اینکه همه عوامل مجری و نانوایان باید قانونمند عمل کنند تأکید کرد: در هر زمینه‌ای که کاری بخواهد با سفارشی درست شود، نه تنها به نتیجه نخواهد رسید بلکه مشکلات را دوچندان می‌کند، پس دقت کنید که با رعایت و به‌کار بستن قانون کارها پیش برود.

انتهای پیام/89010/ت30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول