اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار زنجان:

پروژه پل غیر هم‌سطح سیدالشهدا شبانه‌روزی فعال است

شهردار زنجان پیشرفت پل غیر هم‌سطح سیدالشهدا را 67 درصد اعلام کرد و گفت: این پروژه در حال حاضر به صورت شبانه‌روزی فعال است.

پروژه پل غیر هم‌سطح سیدالشهدا شبانه‌روزی فعال است

حبیب ملایی یگانه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان بودجه مصوب شهرداری زنجان در شورای شهر را در سال‎جاری 140 میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: 62 درصد از این بودجه به بخش عمرانی اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه بودجه عمرانی شهرداری زنجان در بخش‌های مختلف از جمله برنامه‌های توسعه شهری شامل طرح تملک اراضی و املاک مورد نیاز، طرح مطالعاتی برای مسائل شهری و طرح توسعه فناوری اطلاعات است، ادامه داد: این بخش از امور شهری در مجموع 21 درصد از بودجه عمرانی شهرداری زنجان را به خود اختصاص داده است.

این مسئول هدایت و دفع آب‌های سطحی و برنامه حمل و نقل و بهبود عبور و مرور شهری را از دیگر بخش‌های بودجه عمرانی شهرداری زنجان برشمرد و تصریح کرد: این دو بخش در مجموع 3 و 47 درصد از بودجه شهرداری زنجان را در سال‎جاری شامل می‌شود.

شهردار زنجان ایجاد تاسیسات حفاظتی در شهرها، بهبود محیط شهری، ساخت اماکن و فضاهای فرهنگی، ورزشی و توریستی و سایر تاسیسات و تسهیلات شهری را از دیگر بخش‌های در نظر گرفته شده در بودجه سال‎جاری شهرداری زنجان عنوان کرد و ادامه داد: شهرداری زنجان برنامه‌هایی هم برای ایجاد تاسیسات درآمدزا، هزینه‌های پیش‌بینی نشده و دیوان عمرانی دارد.

وی مجموع بودجه عمرانی در نظر گرفته شده برای شهرداری زنجان را در سال‎جاری 89 میلیارد و 168 میلیون تومان اعلام کرد.

یگانه به پروژه‌های عمرانی در دست اجرای شهرداری زنجان از جمله سالن ورزشی پارک بانوان، اصلاح میادین در چهار نقطه شهری، احداث پارکینگ طبقاتی و همچنین پل غیر هم‌سطح سیدالشهدا اشاره کرد و ادامه داد: پل سیدالشهدای زنجان در حال حاضر با 67 درصد پیشرفت در حال احداث است.

وی از کار گذاشته شدن 345 شمع در محل احداث پل غیر هم‌سطح سیدالشهدا خبر داد و افزود: این پروژه در حال حاضر به صورت شبانه‌روزی فعال است.

شهردار زنجان پیشرفت احداث گرمخانه در زنجان را 60 درصد دانست و اضافه کرد: احداث ساختمان اداری آتش‌نشانی هم در دست اقدام است.

وی گفت: فاز نخست ساماندهی حاشیه زنجانرود در حال حاضر با 55 درصد در حال اجراست.

انتهای پیام/73004/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول