اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی:

ریشه‌کن شدن مواد مخدر تلاشی جهاد‌گونه می‌طلبد

رئیس اداره اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: ریشه‌کن شدن مواد مخدر تلاش جهاد‌گونه‌ای می‌طلبد، به طوری که همه اقشار جامعه باید در این راستا از خود حساسیت نشان دهند.

ریشه‌کن شدن مواد مخدر تلاشی جهاد‌گونه می‌طلبد

علی جدیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: برای اینکه مواد مخدر و اعتیاد این بلای خانمان‌سوز از جامعه ریشه‌‌کن شود، همه اقشار جامعه باید تلاش کرده و نسبت به این موضوع هشدارهای مورد نیاز را به دیگران ارائه دهند.

وی خاطرنشان کرد: مبارزه با مواد مخدر، وظیفه تنها یک سازمان و مجموعه نیست، بلکه همه باید در این راستا وارد عمل شده و به طور مستمر تلاش کنند.

جدیدی ادامه داد: با تلاش ماموران پلیس آگاهی و پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی مهاباد، شبکه بزرگ تهیه و توزیع قرص پیش‌ساز مواد مخدر در مهاباد شناسایی و منهدم شد.

وی اعلام کرد: فردی در مهاباد شبکه‌ای سازمان یافته را ایجاد کرده بود، که به صورت زنجیره‌ای در زمینه تهیه و توزیع قرص‌های پیش‌ساز مواد مخدر صنعتی در این شهرستان فعالیت می‌کرد.

جدیدی تصریح کرد: به دنبال اطلاع از این امر، ماموران پلیس آگاهی و پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی شهرستان مهاباد، با انجام اقدامات محسوس و نامحسوس خود موفق شدند، این باند تهیه و توزیع مواد مخدر را دستگیر کنند.

وی از وارد کردن غیرمجاز مواد اولیه تهیه و تولید شیشه از مرزهای کردستان عراق توسط قاچاقچیان مواد مخدر خبر داد.

جدیدی از شناسایی محل دپوی پیش‌سازهای مواد مخدر صنعتی، با انجام عملیات غافلگیرانه، خبر داد و افزود: با زیر نظر قرار دادن سرشبکه اصلی باند، متهم اصلی دستگیر شد.

رئیس اداره اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی، خاطرنشان کرد: با شناسایی این باند، مقدار 317 کیلو و 600 گرم قرص پیش‌ساز مواد مخدر کشف و ضبط شد، به این ترتیب یک شبکه بزرگ تهیه و توزیع مواد مخدر در مهاباد منهدم شد.

جدیدی ادامه داد: با شناسایی این باند 732 دستگاه تلفن همراه که به صورت قاچاق وارد خاک کشور شده بود، ضبط شد.

رئیس اداره اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی از استمرار تلاش ماموران مبارزه با مواد مخدر مهاباد برای شناسایی و دستگیری سایر عوامل مرتبط با این باند خبر داد.

انتهای پیام/61009/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول