اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول ستاد مبارزه با مواد مخدر قزوین:

مبارزه با مواد مخدر در دستور کار قرار دارد

مسئول دبیرخانه ستاد مبارزه با مواد مخدر استانداری قزوین گفت: مبارزه با مواد مخدر در استان قزوین و همچنین در کشور در دستور کار قرار دارد.

مبارزه با مواد مخدر در دستور کار قرار دارد

قاسم غیاثوند در حاشیه پیاده‌روی خانواده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به آسیب‌های مواد مخدر در جامعه اظهار داشت: 90 درصد مواد مخدر دنیا در کشور افغانستان تولید می‌شود و سود حاصل از فروش آن که 400 میلیون دلار در سال است به دست مافیای مواد مخدر دنیا می‌رسد.

مسئول دبیرخانه ستاد مبارزه با مواد مخدر استانداری قزوین با تأکید بر اینکه تولیدات مواد مخدر کشور افغانستان تهدیدی جدی برای ایران و دیگر کشورهای دنیا محسوب می‌شود، افزود: ایران تنها کشوری است که انسداد مرزهای خود با افغانستان و پاکستان را با مین‌گذاری، کشیدن سیم خاردار و مبارزه با اشرار در دستور کار خود قرار داده و در این راه حدود چهار هزار شهید و بیش از 12 هزار جانباز داشته است.

غیاثوند عنوان کرد: دستگیری و اعدام اشرار و سرکردگان مواد مخدر در استان قزوین و دیگر مناطق کشور نیز در دستور کار قرار داشته و همچنان ادامه دارد.

وی در پایان، برگزاری همایش پیاده‌روی برای شرکت خانواده‌ها و جوانان را از اقدامات پیشگیرانه برای برطرف کردن مشکل اعتیاد در جامعه عنوان کرد.

انتهای پیام/77003/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول